intima.hu

Sales house partnert választott az Intima.hu

A női egészségportállal bővül az Ads Interactive médiaportfóliója.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az Intima.hu az Ads Interactive-val kötött megállapodással a cél az, hogy biztos bevételi lábat építsenek az oldal alá.

„Az Intima.hu női egészségportál életében elérkezett az a pillanat, amikor – meglévő partnereink mellett, akikkel évek óta direktben erősítjük egymást – van egy jelentős hirdetői szegmens, ahova a saját erőforrásaink és kapcsolatrendszerünk nem ér el. Ehhez kerestünk és találtunk egy professzionális partnert az Ads Interactive csapatában, akik abban támogatják munkánkat, hogy releváns hirdetésekkel, és minél több hiteles egészségügyi tartalommal segítsük a hölgyek egészségügyi felvilágosítását”

– idézi az együttműködésről kiadott közlemény Matics Katát, az egészségportál vezetőjét.

„Az Ads Interactive már az első beszélgetések után bizonyította, hogy értik az egészségügyi piac speciális kihívásait és az oldal egyediségét. Az Intima nem egy klasszikus médiaportál, nincsenek rajta bulvár hírek, hangzatos, kattintásbarát címek. Tartalmainkat kizárólag orvosok, egészségügyi szakemberek, szakújságírók készítik. Célunk, hogy a hölgyek minden információt megkapjanak egy-egy női betegséggel, és állapottal kapcsolatban, a legfrissebb nemzetközi kutatások alapján. Éppen ezért kiemelt fontosságú, hogy oldalunkon csak az olvasók számára releváns tartalmak és hirdetések jelenjenek meg, melyek segíthetik őket mielőbb visszanyerni egészségüket, vagy javítani állapotunkon. Nagyon várom a közös munkát az Ads Interactive ambiciózus csapatával, mivel nagyon pozitívak az első egyeztetések, közös munkák” – foglalta össze az oldal alapítója.

„Az Intima.hu 2009-es indulása óta megalkuvás nélkül, rengeteg időt és energiát áldozva következetesen és kiemelkedő minőségben gyártja a tematikájában egyedülálló és érdemi tartalmakat, és áll ki a női egészséggel kapcsolatos hiteles és igazolt tájékoztatás mellett. Manapság, amikor click bait, olvasószám generálásra felépített tartalmak mellett valaki ezt az utat járja, ez nagyon imponáló. Abban próbáljuk a kiadót segíteni, hogy ehhez a munkához még több forrást, ezzel azonosulni akaró partnereket találjunk” – mondta el az együttműködésről Németh Iván, az Ads Interactive ügyvezetője.

Az egészségügyi oldal auditált látogatottsági adatai ezentúl elérhetők a dkt.hu hivatalos felületein is az Ads Interactive portfóliója alatt.

További hírek találhatók a Media1-en.

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!