
Idén is elmarad a Balaton Sound és a VOLT Fesztivál
A szervezők abban reménykednek, hogy talán a Sziget Fesztivál nem esik áldozatul idén a COVID-19 világjárvány miatti korlátozó intézkedéseknek, de a Sound és a VOLT lefújása már hivatalos.
A szervezők abban reménykednek, hogy talán a Sziget Fesztivál nem esik áldozatul idén a COVID-19 világjárvány miatti korlátozó intézkedéseknek, de a Sound és a VOLT lefújása már hivatalos.
A nyertesek és a vesztesek közt egyre nyílik az olló a Whitereport for Directors Médiapiaci Válságmonitor legutóbbi száma szerint.
Ellentmondásos helyzet alakult ki, hogy működtethetnek-e jelenleg a webshopok személyes átvevő pontokat vagy sem.
A koronavírusra hivatkozva lassabban lehet közadatot igényelni, akár hónapokkal később derülhetnek ki fontos, az állam működésével kapcsolatos információk.
Hogyan lehetséges, hogy míg Magyarországon kijárási tilalom van életben minden este 20 órától másnap reggel 5 óráig, rendezvények pedig a nap bármely szakában és bármekkora létszámmal sem tarthatók meg, az Orbán-kormány a COVID-19 védekezésre szolgáló néhány hete bevezetett új rendelete ellen vétkezőket pedig tettenéréskor súlyosan szankcionálják, a TV2 szombat este is nagyszabású élő tévéműsort tudott sugározni közönség jelenlétében? Hozzánk érkező felháborodott olvasói levelek nyomán fordultunk kérdéseinkkel a csatornához, így derült ki a koronavírus elleni védekezés egyik újabb furcsa ellentmondásossága. Aztán kiderült, az RTLII is hasonlóan gondolkodik, mint a TV2.
Megborult volna az idő az MTVA háza táján?
A miniszterelnök jelezte: vitákra számít a vállalatokkal a most elfogadott kormányrendelet miatt, mely a digitális oktatásban résztvevők számára ingyenes internet biztosítására kötelezi a szolgáltatókat.
Májusban digitálisan, júniusban azonban már fizikai módon, de a megszokottól eltérően hosszabb időtartamban rendezi meg a női magazin a kuponos napokat.
27 éve nem történt még ilyen. Közleményben jelentették be a szervezők egy kormánydöntésre hivatkozva. A főszervező végtelen csalódottságának adott hangot.
A koronavírus, illetve a kijárási korlátozások hatására az Ipsos kutatócég az Atmedia megbízásából elkészített friss kutatása alapján elkezdett átértékelődni az emberek viszonya a reklámokhoz az elmúlt hetekben. A reklámokat például manapság sokan az élet folytathatóságával kapcsolják össze.
Copyright © 2019-2021 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.92.2021.03.24.1707
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.