nielsen közönségmérés

Az RTL Klub CRK stúdiójának vezérlőterme mögött található audioszoba

Átáll az RTL egy másik nézettségi mutatóra

Az RTL Magyarország úgy döntött, hogy 2022-től a nézettségi adatainak publikálásakor, illetve a belső elemzései elkészítésénél a közönségarány mutató esetében átáll az egyéb nagyképernyő használat (Other) nélküli, úgynevezett lineáris shr% értékre az eddig alkalmazott shr% érték helyett. Az egyelőre még kérdéses, hogy a 117 tévécsatornából álló magyarországi tévés piacon hány követője akad ebben a 8 tévécsatornával rendelkező RTL-nek. Íme egy kis magyarázat, mi is ez az új nézettségi mutató, és miért döntött az átállás mellett a médiavállalat.

Reszkessetek, betörők! Kevinnel

A TV2 a Reszkessetek betörőkkel egy hétre a nézettségi lista élére tört, de az RTL Klub éves előnye továbbra is behozhatatlan

A 18-49-es kiemelt korcsoportban, valamint a teljes lakosságra vetítve is a TV2 nyerte az előző, 51. hetet a Nielsen Közönségmérés nézettségi adatai alapján. A Reszkessetek betörők című vígjáték második részét nézték a legtöbben mindkét korcsoportban, az RTL Klub műsorai pedig egyik esetben sem kerültek be a top 3-ba, szemben az év többi időszakával, amikor a legtöbbször az RTL tarolt – derül ki a Media1 nézettségelemzéséből.

Tv távirányító

Ezek voltak az elmúlt két hét legnézettebb tévéműsorai Magyarországon

Ezúttal is mindent vitt az X-Faktor, mely újabb két alkalommal nyerte meg a nézettségi versenyt, és ezzel immáron 10. hete minden héten legyőzhetetlennek bizonyul teljes lakosságban és a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Forma-1 közvetítések segítségével az állami M4 Sport is be tudott kerülni a legnézettebb műsorok toplistájára.

Az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek hétvégi show-i a 46. héten

Nézettség: az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek is megnyerte a hetet

Eltérően alakult a múlt hét legnézettebb magyar tévéműsorainak 50-es toplistája a kereskedelmi szempontok miatt kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban, valamint a teljes lakosságban. Míg előbbiben az RTL Klub nagyszabású énekes tehetségkutatója, addig utóbbiban a TV2 grandiózus tévéshowja győzött.

tévé, tv

Tovább nőtt a magyarok tévénézési ideje

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 32 percet töltöttek az emberek a tévékészülékek előtt: a nők közel 4 óra 50 percet, míg a férfiak 38 perccel kevesebbet. Az adatokból további érdekességek is kiderülnek.

Rábai Balázs az Előválasztás 2021 műsorvezetőjeként Dobrev Klára és Márki-Zay Péter tévévitájának kezdetén 2021.10.13-án

Hiába érdekelt sokakat Dobrev Klára és Márki-Zay Péter szerdai élő előválasztási tévévitája, az MTI mégsem tudósított róla (FRISSÍTVE)

A Media1 birtokába került nézettségi adatok szerint a teljes lakosságban és a kereskedelmi szempontok miatt kiemelten figyelt, 18 és 49 év közöttieket magába foglaló korcsoportban is magabiztosan megnyerte szerda este a sávját az RTL Klub által élőben sugárzott mintegy másfél órás, Előválasztás 2021 című televíziós vitaműsor, melyben Dobrev Klára és Márki-Zay Péter miniszterelnök-jelöltek csaptak össze egymással. A nagy érdeklődés ellenére az MTI viszont megint úgy tett, mintha nem történt volna semmi, és nem számolt be a történtekről, sőt még fotókat sem közöltek az eseményről.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások