
A pénteki miniszterelnök-jelölti vita a hét 14. legnézettebb műsora lett a teljes lakosságban
A Nielsen Közönségmérés nézettségi adatai szerint a teljes lakosságban 653 ezren nézték az élő vitaműsort pénteken.
A Nielsen Közönségmérés nézettségi adatai szerint a teljes lakosságban 653 ezren nézték az élő vitaműsort pénteken.
Annak ellenére volt nagy érdeklődés vasárnap este az ATV által szervezett és élőben sugárzott politikai vita iránt, hogy a műsorral szemben az RTL Klubon és a TV2-n is nagyszabású tévéshow futott.
A Media1 megtudta, hogy a Magyarországon működő tévécsatornák nézettségét egyedüliként mérő céget 28 éve irányító Vörös Csilla ügyvezető hamarosan visszavonul. Az utódja a Vodafone-tól érkezik, és egy darabig Vörös Csilla társügyvezetőként, majd azután tanácsadóként fogja őt segíteni.
Vörös Csilla a Media1 vendégeként beavatott bennünket a közönségmérés kulisszatitkaiba, de beszéltünk a nézettségmérés jövőjéről és arról is, miket és mennyit néznek a magyarok a tévében.
Kijöttek a Nielsen Közönségmérés negyedéves kutatási adatai, amiből kiderül, milyen típusú műsorokat és csatornákat, illetve mennyit néz tévét a magyar lakosság. Az adatok alapján a tévéfüggőség mit sem csökkent az elmúlt negyedévben, sőt, bár korosztályonként, nemenként jelentős eltérések is kimutathatók, de befolyásoló tényező az is, hogy van-e valakinek diplomája vagy sem.
Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.
A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.
Bőven a csatornaátlag felett, rekordot elérve teljesített a Holokauszt emléknapon az On The Spot alkotóinak most bemutatott filmje. A Spektrum tévécsatorna a következő napokban többször is megismétli a nagy sikert elért filmet.
A Media1 megszerezte a Nielsen Közönségmérés által mért 2020-as nézettségi adatokat, amiből kiderül, mekkora közönségtábort tud elérni a kormánypárti kötődésű, Mészáros Lőrinccel szorosan összefüggésbe hozható Pesti TV és mekkora a szintén kormánypárti kötődésű, kesmás HírTV nézettsége. Az adatok alapján úgy tűnik, a HírTV-t sem igazán sokan választották idén, de a csatornát a UPC Directnél hamarosan felváltó Pesti TV a Hír Televíziónál is jóval kevesebbeket érdekel egyelőre.
A TV2 nagyszabású táncos showjának jövőjéről a szombati adásban árultak el részleteket.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.