
Hiába a válság, 7,8 milliárd forintot költhet Rogán Antal hivatala kormányzati kampányra
Ezúttal is Balásy Gyula cégeinek az ajánlatát választották a lebonyolításhoz.

Ezúttal is Balásy Gyula cégeinek az ajánlatát választották a lebonyolításhoz.

A Rogán Antal felügyelete alá tartozó állami cég és a kormány hivatalos hirdetései futnak a miniszter volt feleségének, Rogán-Gaál Cecíliának a bulvároldalán, a Top World Newson, amely meghökkentő, 1,3 milliárd forintos profitot termelt tavaly – írja a Direkt36 tényfeltáró központ a Telexen megjelent cikkében.

Újabb jelentős állami megbízást nyert el a New Land Media és a Lounge Design.

A kormányközeli üzletemberhez köthető cégek egy éven át több helyszínen is koordinálhatnak majd programokat, és legalább ezer hivatal rendezvényszervezői is lesznek.

A kedvezményezettek között van a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Visit Hungary, a Petőfi Irodalmi Ügynökség, a Magyar Államadósság Kezelő Központ, a Magyar Államkincstár és a Miniszterelnökség is.

A kormánypropaganda terjesztésében jeleskedő vállalkozó cégei egyedüli ajánlattevőként vettek részt a közbeszerzésen.

A kormány kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula összesen több mint 4 milliárd forint osztalékot szavazott meg.

Májustól Balásy Gyula cége is elkezdte értékesíteni a fiatalok körében népszerű videómegosztó hirdetési felületeit.

Közel 2,5 milliárd forintra növekedett az RTL Magyarország a magyar államtól származó éves reklámbevétele a nemrég lezárult évben – tudta meg a Media1.

Az állami reklámköltésekért is felelős Rogán Antal miniszter egy minapi parlamenti bizottsági meghallgatáson arról beszélt, hogy kormányzati költések nélkül a Népszava, az RTL és az ATV is nehezen zárta volna sikeresen az évet. Ennek valóságtartalmáról kérdeztük az érintett médiumokat.