fbpx
Az MTÜ „Magyarország újraindult” című kisfilmjének egy pillanata.

12 milliárdos állami kommunikációs tendert nyertek Balásy Gyula cégei

A kormánypropaganda terjesztésében jeleskedő vállalkozó cégei egyedüli ajánlattevőként vettek részt a közbeszerzésen.

Összesen 12 milliárd forintért rendeltek meg turisztikai kampányokat és kutatásokat a területtel foglalkozó állami cégek, azaz a Visit Hungary Nemzeti Turisztikai Szervezet Nonprofit Zrt., a Kisfaludy2030 Turisztikai Fejlesztő Nonprofit Zrt. és a Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. – számolt be a Magyar Narancs az uniós közbeszerzési értesítő, a TED hirdetménye nyomán.

A 12 milliárdos keretmegállapodást a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal kezelte, a nyílt pályázaton meghirdetett munkát pedig a kormány kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei vitték el – a szerződést szeptember 24-én kötötték meg az NKH-val.

A tenderre egyetlen ajánlat érkezett, melyet a New Land Media Kft. és a Media Dynamics Kft. alkotta konzorcium tett.

A pályázat győztesei átfogó médiakampányok tervezését és kivitelezését vállalták, melyekből ötöt itthon, négyet külföldön kell megtartani. Egy-egy kampány minimum egy hónapig, maximum két hónapig tarthat, és átlagosan 100 millió forintba kerül majd,

de végösszege ennek többszöröse is lehet.

Mint arról a Media1 is beszámolt, Balásy Gyula cégei a tavalyi évben többmilliárdos profitot termeltek; ezek a vállalatok terjesztik a különféle kormányzati propagandakampányokat is.

További híreket talál a Media1-en!

Borító: Az MTÜ „Magyarország újraindult” című kisfilmjének egy pillanata. Fotó: Magyar Turisztikai Ügynökség / YouTube
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások