
Korlátozzák, hogy mely médiumokkal állhatnak szóba a pekingi téli olimpián a belarusz sportolók
Ezzel jelentősen csökkentették az esélyét annak is, hogy a sportolók Lukasenka rezsimjét bírálják.

Ezzel jelentősen csökkentették az esélyét annak is, hogy a sportolók Lukasenka rezsimjét bírálják.

Az országgyűlési választás és népszavazás előtti kampányban politikai hirdetéseket befogadó internetes és nyomtatott médiumok árlistáit január 18-ig lehetett megküldeni az Állami Számvevőszéknek, mely most publikálta azokat.

Meglehetősen megosztja a kérdés az egyes médiumokat, és az olvasók is sokféleképpen reagálnak.

A 2022. évi országgyűlési választási kampány, valamint az ezzel egyidőben tartandó népszavazási kampány alatt az RTL Magyarország legjelentősebb tévécsatornája lehetőséget biztosít az országos listát – pártlistát vagy nemzetiségi listát – állító jelölő szervezeteknek, illetve a törvényben meghatározott pártoknak, hogy üzeneteiket eljuttathassák a választópolgároknak.

Kácsor Zsolt író-újságírónak ítélte a Média a Családért Alapítvány a 2021. évi Média a Családért-díjat a Népszavában megjelent, Irigység című írásáért. A díjazott újságíró munkáját Lévai Anikó, a miniszterelnök felesége méltatta az ünnepségen. Másokat is díjaztak.

A legmegbízhatóbb információforrás hazánkban a barátokkal, kollégákkal és családtagokkal történő személyes beszélgetés. A magyarok a közösségi médiával szemben is meglehetősen kritikusak.

Otthagyta a jelenlévő újságírók egy része Emmanuel Macron francia elnök és Roberta Metsola, az Európa Parlament új elnökének közös sajtótájékoztatóját Strasbourgban, miután bejelentették, hogy nem lehet kérdéseket feltenni.

A Media1 gyűjtése szerint a 24.hu nyitóoldalára nem, míg a hírportál egyes aloldalaira befogad politikai hirdetést a kampány során a Central Médiacsoport, de például a Nők Lapjába vagy a Vezess.hu nevű autós oldalra szintén nem. A Story és több más magazin viszont várhatóan tartalmaz majd ilyen hirdetéseket.

Keddig várja az Állami Számvevőszék azon médiumok nyilatkozatait és árjegyzékeit, akik hajlandók befogadni politikai hirdetéseket a tavaszi országgyűlési választást és népszavazást megelőző kampányidőszakban.

Azon médiumok, amelyek jövő keddig nem teszik közzé a politikai hirdetésekre vonatkozó árjegyzéküket, valamint nem küldik el azt az Állami Számvevőszéknek, nem fogadhatnak be az április 3-ra kitűzött népszavazással és országgyűlési választással összefüggően politikai hirdetéseket.