média

A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Koronavírus: Átmeneti gazdasági megszorítóintézkedések a Central Médiacsoportnál

A járványveszély miatt kialakult gazdasági válsághelyzetre reagálva a Story, a 24.hu és a Nők Lapja, illetve több más online és nyomtatott médium kiadója gazdasági megszorító intézkedésről határozott. A megszorítások első lépéseként megvágták a működési költségeiket, majd szerdán a munkaórák ideiglenes csökkentését jelentették be, ami bércsökkenéssel jár.

fotózás, kamera

Nem kapnak kata mentességet a koronavírus miatt munkájukat elvesztő fotósok és újságírók

Nem egyedi eset, hogy egy eddig például esküvőket megörökítő fotós bevétele szinte 0 közelébe zuhant egyik pillanatról a másikra, ennek ellenére mégsem kapnak segítséget a most kihirdetett rendkívüli gazdasági intézkedési csomagban. Nem ők az egyedüliek, akik még pórul jártak, és nem kaptak mentességet, miközben például a szerencsejátékkal foglalkozó katások igen.

rádió

Megkérdeztük a médiahatóságtól, számíthatnak-e a koronavírus miatt a bevételüket elvesztő rádiók a műsorszolgáltatási díj elengedésére

A koronavírus miatt sok hirdető visszalépett a már megrendelt rádiós kampányoktól, ezért érdeklődtünk Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál, hogyan próbálnak segíteni, hogy a rádiók ne dőljenek be emiatt. Érdeklődtünk arról is, elhalasztják-e a folyamatban lévő rádiós pályázatokat. Nemrég megérkezett az NMHH ezekkel kapcsolatos válasza.

The Masked Singer Austria

Koronavírus: Közönség nélkül sugározták az Álarcos énekes osztrák változatát, valamint Németország egyik legnézettebb tévéshowját, de mi a helyzet idehaza?

A német RTL és az osztrák Puls4 a koronavírus-világjárvány miatti elővigyázatosságból úgy döntött, nem hív nézőket a műsoraiba. Az RTL Klub Álarcos énekesben viszont lesz közönség, és a TV2-n a Nicsak, ki vagyok? – A rejtélyek színpada című műsorában is. Mindjárt elmagyarázzuk, miért.

koronavírus fertőtlenítés

Így árasztották el a koronavírusról szóló hírek a magyar online médiát

Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban. Az online hírpiac mozgásait elemzi az alábbiakban Virág Attila, a Hírstart vezetője. Az elemzésből kiderül az is, mely médiumok közölték a legtöbb koronavírussal kapcsolatos hírt.