média

facebook

Eldőlt, mely magyar médiavállalatoknak ad segélyt a Facebook a koronavírus miatt

Csütörtökön kihirdették a Facebook Újságírói Program (FJP) és a Európa-szerte számtalan kiadóval együttműködő Európai Újságíró Központ (EJC) gyorssegélyezett médiumainak listáját. Magyarországról két rádió és két online termék kap gyorssegélyt az Európai Újságírás COVID-19 Támogatási Alapból.

újságok

Duzzadó követőtáborok és strapabíró printek a Ringier Axel Springernél (x)

Idejét sem tudjuk, mikor övezte utoljára ekkora bizonytalanság az üzleti élet alakulását, s bár 2020 kétségtelenül a kihívások éveként vonul majd be a történelembe – és a pénzügyi jelentésekbe –, legalább azt bizonyosan elmondhatjuk, hogy erős első negyedévről indultunk. A Ringier Axel Springer Magyarország körképe digitális erősségeiről és válságtűrő print zászlóshajóiról.

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

COVID-19 - Koronavírus, kórház, nővér

Lélegeztetőgépen az újságírás: a világ vezető lapjait sem kíméli a koronavírus

Még olyan nagynevű, vezető médiumok is mint a The Financial Times, a The Telegraph és a The Guardian is kénytelenek fájdalmas megszorítóintézkedéseket bevezetni, például csökkenteni a munkatársaik bérét. Sok helyen vannak elbocsátások, és főleg regionális szinten lapbezárások is. Kiderült az is: vannak azért nyertesei is a helyzetnek. Összefoglaló a nemzetközi helyzetről.

dr. Szabó László volt washingtoni nagykövet, a Mediaworks új elnök-vezérigazgatója

A Fidesz-közeli médiaholding új vezérigazgatója piaci alapokra helyezné a Mediaworks működését

A washingtoni nagyköveti poszt után a Mediaworks elnök-vezérigazgatói feladatait átvevő Szabó László kinevezése utáni első interjúját a vállalat egyik lapjának adta. Arról kérdezték, milyen átülni a politikából és a diplomáciából a média világába, készül-e személyi változásokra, átalakításokra. Kijelentette, hogy üzleti alapokon kell működnie a cégnek és piacvezetővé szeretné tenni, illetve szólt a magyar médiaviszonyokról és röviden érintették a világjárvány sajtóra gyakorolt hatásait is.