média

Lokál. Fotó: Ladányi András / Media1

NER-pénzfüggő a magyar hírmédia közel fele

A magyar hírmédiumok 40 százaléka a bevételeik több mint harmadát a Nemzeti Együttműködés Rendszere, azaz az állam adja. Ha e termékeknek piaci alapon kellene talpon maradniuk, jelentős részük újratervezésre kényszerülne, állapítja meg egy napokban publikált elemzés.

tévékamera, kamera,

Férfiuralom a médiában

Infografika arról, mennyire torz a médiában dolgozó férfiak és nők egymáshoz viszonyított aránya.

közterületi reklámpiac, ooh, közterület

Reklámtorta 2018: Lassult a magyar reklámpiac növekedése

A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.

Hankiss Elemér nyilatkozik egy tévéstábnak. Fotó: a 2015-ban elhunyt Széchenyi-díjas magyar szociológus, filozófus, értékkutató, irodalomtörténész Facebook oldala

Hankiss álma végleg oda?

Miurnusz arról, miképp lehetséges, hogy a digitálissá tett emberi tudás még nehezebben hozzáférhető, míg a hatalomnak nagyon is kézre áll…