Magyar Reklámszövetség

Magyar Reklámszövetség, MRSZ

Új elnökségi tagok az MRSZ-ben, változás a reklámtorta körül

Az idén 45 éves Magyar Reklámszövetség közgyűlése a két új elnökségi tag megválasztása mellett meghirdette 2020-as programját, melynek részeként megújul a 20 éves reklámtorta, közzétesznek a közterületi fehérlistát, és a reklámipar fenntarthatósága és az önszabályozás kerül az MRSZ fókuszába.

Máth András, DKT

Távozik Máth András, az IAB Hungary ügyvezetője, meg is van az utódja

Fináczy Dóra váltja Máth Andrást a médiavállalatokat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, és az online hirdetési piacon tevékenykedő egyéb cégeket összefogó IAB Hungary, a digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetének ügyvezetői pozíciójában.

Makrofotó egy fáról

A Magyar Reklámszövetség Zöld Bolygó címmel hirdet pályázatot

Az MRSZ elismerését évente egyszer, a Föld Napján adják át. A szervezet új projektjével a tagjai mellett az egész marketing-, reklám- és kommunikációs szakmát ösztönözni szeretné. A cél, hogy a környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló attitűd és gyakorlat az iparágban napi rutinná váljon.

CBA Piros

Az MRSZ is bírálja a CBA Piros Icukáját

A Magyar Reklámszövetség arra figyelmezteti a reklámszakma képviselőit, hogy tartózkodjanak az öncélú és túlzott, túlzottan szexuális utalású tartalmaktól és a nők, a nemiség ilyen formában való felhasználásától. Az Önszabályozó Reklámtestület vizsgálódik.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke

A Magyar Reklámszövetség elnöke szerint nincs teendője az MRSZ-nek a HVG és a Mahir-Cityposter közötti konfliktusban

Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.

reklámtábla

0% lesz a reklámadó mértéke

A szakmai szervezetek közleményben fejezték ki örömüket, hogy a kormány 2022-ig felfüggeszti a kommunikációs iparágat 2014 óta sújtó reklámadót, melynek mértéke 0 százalék lesz.

közterületi reklámpiac, ooh, közterület

Reklámtorta 2018: Lassult a magyar reklámpiac növekedése

A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.

magazin, újság, újságos, 168óra, hvg, hetilap

Felfedik a magyar reklámtortát

Idén is az Evolution konferencián mutatják be az adatokat, amelyekből következtetni lehet a magyar média teljesítményére.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások