
Belefojtotta a szót az RTL Híradó tudósítójába a Kormányinfón a kormányszóvivő
Némi vita is kerekedett ebből.
Némi vita is kerekedett ebből.
Nunkovics Tibor jobbikos országgyűlési képviselő a járványhelyzet kapcsán 2020 novemberében elrendelt és a főleg kisebb kábelszolgáltatóknak jelentős anyagi kiesést jelentő ingyenes internetszolgáltatás kapcsán arról kérdezte nemrég az Innovációs és Technológiai Minisztériumot (ITM), hogy tervezik-e a szolgáltatók kártalanítását. Schanda Tamás, a minisztérium államtitkára válaszolt ugyan, de megoldás helyett inkább az ellenzéket támadta.
Annak ellenére, hogy az állampolgárok nyilvánvalóan annak érdekében adták meg az e-mail címüket, hogy a koronavírus-oltással kapcsolatos információkról elsőként értesülhessenek, és a kormány más célra, politikai kampányához használta fel az elérhetőségeket, Péterfalvi Attila és a NAIH ezt törvényesnek minősítette.
Öt pontban fogalmazta meg követeléseit Kocsi Ilona, a legnagyobb taglétszámú hazai újságírószakmai szervezet elnöke.
Van, aki az adatvédelmi hatósághoz fordul az újabb kormányzati spam kapcsán.
Az elmúlt időszakban több alkalommal is levelet küldött a kormány azoknak, akik korábban a koronavírus elleni vakcinára történő regisztráció érdekében adták meg az e-mail-címüket. A kiegyensúlyozott tájékoztatás jegyében az Amnesty International és a Háttér Társaság most azt kéri a Kormányzati Tájékoztatási Központtól, hogy az ő levelüket is küldjék ki a címlistára.
Jóval kevesebb plakáthelyet kapott az ellenzék, mint a kormánypárt.
Mivel korábban már kapott büntetést a tévétársaság egy gyakorlatilag ugyanilyen akciójáért, a TASZ szerint a választási bizottságnak meg kell találnia a módját annak is, hogy a döntéseit mindenki tiszteletben tartsa.
A gyermekvédelminek nevezett vasárnapi népszavazáson történő részvételre buzdítanak. Arra is kitérnek, hogy hogyan „kell” szavazni a referendumon.
Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.