
Így hatott eddig a koronavírus a magyarországi médiavállalatokra
Arról faggatta a Media1 a magyar médiaipar néhány szereplőjét a TV2-től az Átlátszóig, hogyan birkóznak meg a koronavírus-világjárvány gazdasági és egyéb hatásaival.
Arról faggatta a Media1 a magyar médiaipar néhány szereplőjét a TV2-től az Átlátszóig, hogyan birkóznak meg a koronavírus-világjárvány gazdasági és egyéb hatásaival.
Úgy tűnik, a Pesti Hírlappal ellentétben a kormánypárti napilap egyelőre nem tette magáévá az idősek érdekében meghozott #maradjotthon kezdeményezést és nem követték Orbán Viktor kérését sem. Ennek próbáltunk utánamenni, hogyan lehetséges ez.
Kevesebb mint fél éven belül megszűnik Budapest együttműködése a NER-es újsággal.
Budapest főpolgármestere azt írja, nem tudja és nem is akarja betiltani a lapot, de az abban folyó gyűlöletkeltő anyagok terjesztéséhez nem szeretne asszisztálni.
Az eddig erősen közpénz-finanszírozott lap logójára ma ráillesztették a „betiltva” szöveget, hogy így tiltakozzanak az ellen, hogy Budapest új vezetése Tarlós István és több kerület eddigi gyakorlatával ellentétben nem akar közpénzmilliókat beletolni a lapba. A Lokál közölte: megtalálják a módját, hogy ezután is eljussanak az olvasókhoz.
További átalakítás vár a fideszes médiaholdingra, legalábbis a 444 vasárnap megjelent cikke szerint, mely egyébként korábban már tagadott információkat közöl újként.
Nyilvánossá vált a főszerkesztő-helyettesek személye, és az is, hány oldalas lesz az új napilap. Kerényi György főszerkesztő szólt arról is, hogy őket nem zavarná, ha mellettük ott maradna a Lokál, mert versenypártiak.
A leendő budapesti főpolgármester „hazug” kiadványnak nevezte a fideszes KESMA-hoz tartozó Lokált.
Az ingyenes Lokál mintha egy alternatív univerzum híreiről tudósítana, de legalábbis meglehetősen egyoldalúan tálalja még az önkormányzati választás tényszerűen visszaellenőrizhető eredményeit is.
A jobboldal két bulvárlapja heteken belül elveszíti eddig még megmaradt részleges önállóságát is. Beolvadással megszűnik a Habony Árpád féle Modern Media Group és az Ómolnár Miklós nevéhez köthető Ripost Media Kft.