közterületi reklámpiac

Soros György újra támadásba lendül - közterületi kormányzati kék plakát a József Attila Színház előtt

Vidéken terjeszkedik Mészáros Lőrinc plakátcége

Néhány fővárosi kerület után a Publimont sorra veszi át a vidéki buszmegállókat azok hirdetési felületeivel együtt. A cég cserébe a várók felújítását vállalja, ám egyes számítások szerint az erre fordított összeget másfél év alatt kigazdálkodja, ezt követően pedig tiszta nyereségre tehet szert.

Magyar Reklámszövetség, MRSZ

Új elnökségi tagok az MRSZ-ben, változás a reklámtorta körül

Az idén 45 éves Magyar Reklámszövetség közgyűlése a két új elnökségi tag megválasztása mellett meghirdette 2020-as programját, melynek részeként megújul a 20 éves reklámtorta, közzétesznek a közterületi fehérlistát, és a reklámipar fenntarthatósága és az önszabályozás kerül az MRSZ fókuszába.

Digitális reklám

Szintet lépett Közép- és Kelet-Európában a digitális reklámpiac, de erős maradt a tévé is

A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.

Képernyőrészlet az óriásplakát felületeket értékesítő Publimont Kft. honlapjáról

Lebuktatták Mészáros Lőrinc plakátcégét

A HVG cikke szerint a kerepesi független polgármesterjelölt egy e-mail segítségével leleplezte a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe került Publimont reklámfelületeinek értékesítőit, akik inkább pénzt veszítenek, csak ne kelljen reklámfelületet adniuk.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke

A Magyar Reklámszövetség elnöke szerint nincs teendője az MRSZ-nek a HVG és a Mahir-Cityposter közötti konfliktusban

Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások