
Az Amazon visszavonta a Black Fridayre hangoló reklámjait Franciaországban
A párizsi kormány tisztességtelennek nevezte a kampányt.

A párizsi kormány tisztességtelennek nevezte a kampányt.

A YouTube Select segítségével a magyar hirdetők speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetik el hirdetéseiket.

A Maszkot fel! szlogenű országos médiakampánnyal felelős magatartásra próbálják ösztönözni az embereket.

A civil szervezetek közös kampányt is indítanak, hogy minél több embert ösztönözzenek arra, hogy támogassanak egy olyan ügyet önkéntes munkájukkal, adományukkal vagy adójuk 1 százalékával, amellyel segíthetnek a bajbajutott embereken.

Az eddig soha nem közösködő három vezető nemzetközi hírcsatorna összesen ötvenmillió dollár értékben ajánlott fel tévés és online hirdetési felületet a WHO-nak, hogy létfontosságú közegészségügyi információkat tudjanak széles körben terjeszteni.

Maradj otthon címmel videós sorozatot indított útjára a Sláger FM, amelyben a hazai zenei élet képviselőit és a rádió műsorvezetőit otthoni önkéntes karanténjukból szólaltatják meg.

A Rádió 1, a Retro Rádió és a Best FM műsorvezetői videóüzenetben is arra kérik hallgatóikat, hogy csatlakozzanak a „Mindenhol jó, de most a legjobb otthon” elnevezésű rádiós kezdeményezéshez.

Egységes címlappal hirdetik ma az ország teljes területén a nyomtatott sajtótermékek: Maradj otthon! Néhány jelentős digitális médium is csatlakozik a kezdeményezéshez.

A Kiút című különszám 15 oldalas és fontos, sokakat érintő problémára hívja fel a figyelmet.

Több médium közérthető tartalmak mellett országos szűrőkampánnyal, egészségnappal, olvasói pályázattal kívánja felhívni a figyelmet az életmódváltásra és a betegségmegelőzés jelentőségére.