
A HVG munkatársa kapta az ÉS által alapított Tarnói Gizella-emlékdíjat
Az egyház-finanszírozásról írt cikkeiért kapta meg az elismerést a HVG munkatársa.

Az egyház-finanszírozásról írt cikkeiért kapta meg az elismerést a HVG munkatársa.

Lehetővé vált, hogy a felhasználók reklámmentesítsék az oldalukat, valamint testre is szabhatják a címlapjukat.

Felvétel készült arról, ami tegnap történt Budapesten a Fidesz-alapító Bayer Zsolt jobboldali publicista által szervezett béketüntetésen, ahol nem csak szóban inzultálták a 444.hu és a hvg.hu újságíróit munkavégzés közben, de ennél jóval több is történt.

Az ítélet szerint a reklámcég jogszerűtlenül, így érvénytelenül mondta fel a hetilap hirdetési szerződését, ami miatt egy ideje nem tudja magát a közterületi hirdetőoszlopokon hirdetni a HVG, ahogyan azt tette 40 éven át.

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

A számok alapján a felelős szerkesztő úgy véli, a fizetőkapus tartalomszolgáltatási modell működik, ez pedig jót tehet a minőségi újságírásnak.

A napilap szerint egy erős vasárnapi Fidesz-győzelem esetén a Posta megszünteti lapterjesztési üzletágát, a kormányközeli médiaholdinghoz, a KESMÁ-hoz tartozó Mediaworks pedig létrehoz egy terjesztőcéget. A lap szerint a tervezett lépést a HVG Zrt., valamint a 24.hu tulajdonosának, a Central Médiacsoportnak a nyomás alá helyezésére is felhasználnák. A Posta és a Lapker nem válaszol.

Az első három hónapban havi 360 Ft-ot kérnek az új online hírmagazin használatért. Videóban foglalták össze, mit érdemes tudni az új oldalról, valamint Nagy Iván Zsolt felelős szerkesztő részletesen is beszámolt a HVG digitális újdonságáról.

Az új fizetős, prémium oldal elindulására már egy visszaszámláló óra is utal.

Napokon belül elérhetővé válik a nagyközönség számára is a HVG Zrt. új önálló, prémium tartalmakat kínáló, fizetős online hírmagazinja, melynek neve a Media1 értesülése szerint Hvg360 lesz. Az új szerkesztőség már összeállt, a felhasználói tesztek is befejeződtek, sőt a háttérben már dolgoznak az indulást követő hetek cikkein. Íme néhány információ az új termékről.