hirdetések

Huawei.

A Huawei Ads akkreditált hirdetési platform lett Európában

A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB (Interactive Advertising Bureau Europe) jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a Huawei hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé – közölte a Media1.hu-val a vállalat pénteken.

Megafon.

Átlépte az 1 milliárd forintos határt a Megafon költése a Facebookon

Repkednek a százmilliók a kormányközeli véleményvezérek közösségi médiás jelenlétét pénzelő Megafonnál; nagyjából három hónap alatt duplázták meg az 500 milliós összesített költésüket. Az ellenzék kevésbé tud aktívan jelen lenni a Facebookon, az ő narratívájukat terjesztő Erősítő és az Ez a lényeg tudott csak jelentősebb összegeket költeni a platformon – de esetükben is százmilliós nagyságrendekről beszélhetünk.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások