
Előbb egyesül az HBO Max és a Discovery+
A közös platform az USA-ban hónapok múlva elérhető lesz már, Európába pedig 2024-ben érkezik meg. Az már most biztos, hogy drágább lesz, mint most.
A közös platform az USA-ban hónapok múlva elérhető lesz már, Európába pedig 2024-ben érkezik meg. Az már most biztos, hogy drágább lesz, mint most.
Egyesülni készül két hazai, a kis és közepes méretű kábelszolgáltatókat tömörítő szakszövetség, a Magyar Kommunikációs Szövetség (MKSZ) és a Magyar Kábeltelevíziós és Hírközlési Szövetség (MKHSZ) – tudta meg a Media1 a szakszövetségek a héten megtartott gyulai kábelkonferenciáján. A konferencián elhangzott az is, hogy a forint drasztikus gyengülése, a magas infláció és az energiaválság miatt a fogyasztóknak várhatóan e terén is hamarosan áremelésre kell majd készülniük, hiszen maguk a médiaszolgáltatók a kábeldíj emelését tervezik.
Vissza kell fizetni a televíziós társaságra alkotmánysértően kirótt 20 milliós bírságot az RTL-Central fúzió ügyében az RTL Magyarország számára.
Az Invitel mellett az I-TV Zrt. és a DIGI Infrastruktúra Kft. is végleg eltűnik.
Az új márkanévvel először 2023 májusában lehet majd találkozni.
Új szlogent is kap az e-kereskedelmi vállalat.
Az egyesülésből létrejövő platform neve még nem ismert, de az már igen, hogy várhatóan mikor érkezik meg Európába.
Az egyesülés után Dentsu Creative néven működnek majd tovább.
Erről még az idei évben születhet meg a hivatalos döntés, de már most utalnak rá egy hivatalos dokumentumban.
Erős versenytársai szeretnének lenni a Sky Sportnak.