frekvencia

Arató András, a Klubrádió Zrt. elnöke

A Klubrádió elnöke szerint a Médiatanács végtelenül aljas, sunyi és jogellenes döntést hozott

Arató András a Media1-nek nyilatkozva élesen bírálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsát, amely a minap eredménytelennek nyilvánította a Budapest FM 92,9 MHz rádiós pályázatot, ami miatt előreláthatólag újabb hónapokig néma marad a korábban a Klubrádió által használt frekvencia. Arató András máris közölte: beperlik a Médiatanácsot, mert az jogsértően járt el.

Klubrádió

Határozott ma a Klubrádió sorsáról a Médiatanács

Egyelőre azonban titokban tartaná a grémium, mi lett a döntés a szokásostól eltérő időpontban megtartott Médiatanács-ülésen az FM 92,9 MHz rádiós pályázat ügyében, sőt maga a pályázó sem kapott értesítést a döntésről, és a Media1 is hiába érdeklődött erről a hatóságnál hivatalosan. Eközben az NMHH kénytelen volt elismerni a Media1-nek, hogy ma „technikai okokból” figyelmen kívül hagyott egy, a saját működésére vonatkozó szabályt.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Megbírságolta a TV2-t a Médiatanács

1,2 milliós bírságot szabott ki a szolgáltatóra a grémium, mely ezenkívül különféle rádiós pályázatokkal is foglalkozott e heti ülésén.

Orbán Viktor miniszterelnök gratulál Karas Monikának, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa megválasztott elnökének az Országgyûlés plenáris ülésén 2013. szeptember 9-én.

Törvénysértően elfedi furcsa ügyét a Karas Monika vezette médiahatóság

Bár nemrég Karas Monika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke azt állította, a jogállami megoldások híve, egy újabb ügy ismét azt bizonyítja, hogy az általa vezetett NMHH és a Médiatanács sorozatosan nem törődik egyes törvényekkel, a jogállami működéssel, és kifejezetten ellene van az átlátható működésnek, az információszabadságnak és a sajtószabadságnak.

rádió, mikrofon

Új rádiós frekvenciapályázatokat hirdet a Médiatanács

A Médiatanács e heti ülésén nyertest hirdetett egy nyíregyházi rádiós pályázaton, és elfogadta két másik vidéki frekvencia pályázati felhívásának tervezetét, valamint egy tanulmányt a televíziós szponzori üzenetekkel kapcsolatban, és egy másikat, amiből kiderül, hogy a magyar lakosság mintegy 70 százaléka használja az internetet.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások