
Kiderült, mikor indul a Telex
Kárpáti Márton, a Telex tulajdonosa, az Index.hu egykori főszerkesztő-helyettese szerint a héten most már elindul az új lap.
Kárpáti Márton, a Telex tulajdonosa, az Index.hu egykori főszerkesztő-helyettese szerint a héten most már elindul az új lap.
De még így is jóval nagyobb a budapestiek fizetési hajlandósága, mint az országos adat.
A magyar lakosság háromnegyedének meggyőződése, hogy a Fidesz erőteljesen befolyásolja a hazai média működését – derül ki a Publicus Intézet augusztusi közvélemény-kutatásából, mely kitért az Index körüli helyzetre is. Nagyon sokan nyilatkoztak úgy, hogy a Fidesz állhat a főszerkesztő elbocsátása mögött, bár a Fidesz-szavazók körében jóval kisebb ennek aránya. A kutatás a fizetős tartalom létjogosultságát is vizsgálta, de az is kiderült belőle, hogy a lap eddigi olvasói kitartanak-e az Index mellett.
A 444 alapító-főszerkesztője a Media1 műsorának nyilatkozott. Már visszahallgatható a beszélgetés, amelyben Baka F. Zoltán, az Mfor-Privátbankár főszerkesztője és Pásztor András, az Mfor ügyvezetőjét is kérdeztük.
Olyannyira sikeresnek bizonyult az Indexnél történt tömeges távozások után elindított 444-es közösségi gyűjtési kampány első hete, hogy a lap kiadója, mely nemrég még jelentős bércsökkentést hajtott végre a szerkesztőségben, máris létszámbővítést helyezett kilátásba.
Alig több mint 8 hónap telt el a fizetős tartalomszolgáltatás startja óta, máris másfélszer annyi előfizetőjük lett, mint amennyit legoptimistább esetben gondoltak egy évvel az indulás utánra.
A Nők Lapja digitális kiadása azt is elmondhatja magáról, hogy a magyar női magazinok között ez az első olyan weboldal, melynek egyes tartalmaiért fizetni kell.
Anyák napján, most vasárnap debütál a 70 éves napilap új internetes kiadása, ami a Central Médiacsoport első digitális, előfizetéses alapú terméke lesz, de lesznek rajta ingyenes tartalmak is. Önálló szerkesztőség készíti a tartalmait, közéleti témákra reagáló tartalmaik is lesznek, valamint a hetilap tartalmait és podcastokat, videókat is közzétesznek majd.
A Tiszteletjegy című podcastos interjúsorozatban olyan emberekkel interjúznak, akiket nehéz helyzetbe hozott a koronavírus világjárvány. Az interjúk segítségével közösségi adományokat gyűjtenek az érintetteknek, akik maguk is bekapcsolódnak azután a munkába, mert ők készítik a következő interjút egy másik érintettel.
Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.