A Nők Lapja digitális kiadása, a noklapja.hu

Megkezdte működését a Nőklapja.hu, a Central Médiacsoport első fizetőkapus digitális terméke

A Nők Lapja digitális kiadása azt is elmondhatja magáról, hogy a magyar női magazinok között ez az első olyan weboldal, melynek egyes tartalmaiért fizetni kell.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Néhány napja a Media1 számolt be arról elsőként, hogy a nőklapja.hu címen 11 fős szerkesztőséggel digitális tartalomszolgáltatást indít a Central Médiacsoport, a 70 éves múltú Nők Lapja hetilap kiadója.

Az új oldalon fizetős és ingyenes tartalmak is találhatók. Megírtuk azt is:

  • Az oldalon naponta új, önálló szerkesztőség által elkészített nagyobb lélegzetvételű cikkekkel jelentkeznek majd, valamint fizetős formában elérhetővé teszik a hetilap teljes tartalmát is. A nőklapja.hu-n ezenkívül videók és exkluzív podcastok egészítik ki a tartalmakat.
  • A főszerkesztő Libor Anita (az Index kultúra rovatának volt rovatvezetője), felelős szerkesztője Ribánszky Ágota lett. A stáb egyik oszlopos tagja Ónody-Molnár Dóra újságíró is.
Libor Anita, a Nőklapja.hu főszerkesztője
Libor Anita, a Nőklapja.hu főszerkesztője

A friss hír most az, hogy ma, vasárnap az előzetes várakozásoknak megfelelően elérhetővé vált az új oldal, rajta máris számos tartalommal.

A Nők Lapja digitális kiadásában a következő rovatok találhatók:

  • fontos
  • olvasnivaló
  • podcast
  • videó
  • szerintem
  • retró
A Nők Lapja digitális kiadásának nyitóoldala
A Nők Lapja digitális kiadásának nyitóoldala

A noklapja.hu prémium tartalmaihoz az előfizetők az első hónapban 300 forintért, a későbbiekben 1490 forintért juthatnak hozzá.

A Nők Lapja magazin főszerkesztője, Vékási Andrea és Libor Anita, a noklapja.hu főszerkesztője így köszöntötte az olvasókat:

„Napjaink talán leginkább felkapott közhelye szerint csak a változás állandó: nem csak hogy szükséges az élethez; a változás – vagy nevezzük fejlődésnek – maga az élet. Igaz ez a hetvenéves Nők Lapjára is. Olvasóinkkal együtt átéltünk már számtalan örömöt, szembesültünk krízisekkel, nagy változásokkal. Az évtizedek alatt maga a Nők Lapja márka is fejlődött: ma már nem csak egy hetilapot jelent, hanem különböző havilapokból, különszámokból, széles tematikai palettából álló soktermékes univerzumot. A Nők Lapja 1949-ben indult történelmében egy újabb mérföldkőhöz értünk: elindult a nőklapja.hu, és ezzel egy régóta dédelgetett, nagyon merész vágyálmunk válik valóra.
Nagyon sok munka, gondolkodás, tépelődés előzte meg a nőklapja.hu indulását. Mennyiben legyen más? És miben azonos? Kik fogják olvasni? Új kollégánk, Libor Anita vezetésével egy új, önálló online szerkesztőség dolgozik majd a napi eseményekre reagáló, aktuális cikkeken, és a hetilapot kiegészítő digitális tartalmakon.
Kedves Olvasó! Ha teheted, keresd fel a nőklapja.hu oldalt: amit ott találsz, az a mögöttünk álló hónapok lelkes és megfeszített munkájának eredménye. Nagy része karanténban készült, nyakunkon ugráló gyerkőcökkel, befagyó videóhívásokkal, éjszakába nyúló ötletelésekkel, kreatív hullámhegyekkel és – nem titok – mélypontokkal fűszerezve.
A nőklapja.hu  – a magyar női magazinok piacán először –  digitális előfizetéssel lesz majd olvasható.   A havi díjért cserében a hetilap összes cikkén felül még nagy mennyiségű naponta frissülő tartalom (cikkek, videók, vélemények, infografikák, archív cikkek) is hozzáférhető lesz majd. Egy biztos: a lényeges dolgok nem változnak: a magazin – és most már a digitális kiadvány – oldalain továbbra is mindent meg tudtunk beszélni fiatalok és kevésbé fiatalok – együtt. A Nők Lapja ezek után is egy olyan fórum marad, ahol a nemzedékek értik és értékelik egymást, ahol szót értenek egymással. Izgatottak vagyunk, hogyan fogadják ezt az új felületet. Hiszen a Nők Lapja mindig is a nőkhöz és a nőkről szólt: ez a női közösség kap most egy új felületet, ahol végre korlátlanul együtt lehet. Várunk Téged is, csatlakozz hozzánk!”

 

További hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!