NőkLapja.hu

11 fős stábbal indul a Nők Lapja digitális kiadása, a nőklapja.hu

Anyák napján, most vasárnap debütál a 70 éves napilap új internetes kiadása, ami a Central Médiacsoport első digitális, előfizetéses alapú terméke lesz, de lesznek rajta ingyenes tartalmak is. Önálló szerkesztőség készíti a tartalmait, közéleti témákra reagáló tartalmaik is lesznek, valamint a hetilap tartalmait és podcastokat, videókat is közzétesznek majd.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Idén május 3-án újabb mérföldkövéhez érkezik a Nők Lapja hetilap, mely a nőklapja.hu oldalon digitális tartalomszolgáltatást indít – értesült a Media1.

Az oldalon naponta új, önálló szerkesztőség által elkészített nagyobb lélegzetvételű cikkekkel jelentkeznek majd, valamint fizetős formában elérhetővé teszik a hetilap teljes tartalmát is. A nőklapja.hu-n ezenkívül videók és exkluzív podcastok egészítik ki a tartalmakat.

A Media1 megtudta azt is, hogy a tartalmakat egy 11 fős szerkesztőség állítja majd elő, a főszerkesztő Libor Anita, felelős szerkesztője Ribánszky Ágota lett. A stáb egyik oszlopos tagja lesz Ónody-Molnár Dóra újságíró is. Nevükre az induló termék médiaajánlatában is rábukkantunk.

A 70 éves múltú Nők Lapja márka a digitális világban is szeretne iránytűként szolgálni, így az új oldalon aktuális, a tágabban vett közéletre reagáló tartalmak is megjelennek majd.

A nőklapja.hu a Central Médiacsoport első digitális előfizetéses terméke: az oldalon egyaránt elérhetők lesznek térítésmentes és fizetőkapu (paywall) mögött lévő tartalmak is. A napi aktualitások és a podcastok ingyenesek lesznek, míg az Olvasnivaló rovatba készülő hosszabb lélegzetű cikkek, valamint a videós tartalmak kizárólag az előfizetők számára lesznek hozzáférhetők.

További hírek találhatók a Media1-en.

Szóljon hozzá!