
A GLAMOUR Univerzummal indul el a Ringier Hungary első fizetőkapus online tartalomszolgáltatása
A GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó az első fizetőkapus digitális termékét.

A GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó az első fizetőkapus digitális termékét.

Több mint 80 résztvevővel tartotta meg az Axel Springer a 9. „International Paid Content Summit” nevű konferenciáját a múlt héten.

Az egyik legolvasottabb szlovák lap, a magyar médiaszabadságot is szeretné erősíteni. Már el kezdték a pénzgyűjtést.

Hallgassa meg a Media1 e heti podcastját!

A Central Médiacsoport és a HVG szakemberei a Protechtor által szervezett beszélgetés során beszéltek a fizetőkapukkal kapcsolatban.

Számtalan sportesemény közül válogathatnak díjmentesen az érdeklődők.

Nem minden tartalmat zárnak le és tesznek fizetőssé.

Az előfizetéses szolgáltatások a koronavírus-világjárvány alatt sok új fogyasztót tudtak elérni, azonban az újranyitás után a szolgáltatóknak többet kell tenniük az előfizetők megtartásáért.

Sok érdekesség derült ki a Telex kapcsán a Media1 legutóbbi műsorában, ahol szó esett többek között az új társfőszerkesztői konstrukcióról, a lapnál a háttérben jelenleg is zajló fejlesztésekről (például a mobilapplikációról), a korábban belengetett fizetőkapus rendszerről és egy vidéki tudósítói hálózatról, de kiderült az is, megérkezett-e már a cseh támogató által megígért 200 ezer euró, és hogy voltak, akik befektetőjelöltként érdeklődtek a lap iránt. A Telex vezetői beszámoltak arról is, hogyan akadályozzák munkájukat a különféle minisztériumok és más hivatalok, vagy hogy sosem kapnak válaszokat például az Operatív Törzstől a koronavírus kapcsán.

A független tartalom-előállítás jövőjét az előfizetésekben látják.