fbpx
Glamour Univerzum

A GLAMOUR Univerzummal indul el a Ringier Hungary első fizetőkapus online tartalomszolgáltatása

A GLAMOUR márkánál vezeti be a Ringier Hungary kiadó az első fizetőkapus digitális termékét.

Közleményben értesítette a Media1-et szerdán a Ringier Hungary (korábbi nevén Ringier Axel Springer Magyarország) arról, hogy három különböző előfizetési csomaggal letölthetővé vált a GLAMOUR Univerzum mobilapplikáció, amely az exkluzív glossy tartalmak mellett kedvezményes vásárlási lehetőségeket kínál előfizetőinek. Az alkalmazás március 8-án, a nemzetközi nőnap alkalmából frissült, elindítva ezzel a felkészülést az április GLAMOUR-napokra.

Ezzel lényegében generációt váltott a GLAMOUR 2017-ben bevezetett applikációja, amelyet a kiadó közlése szerint több mint 300 ezer hazai mobileszközön használnak. A mobilalkalmazás eddig csak a GLAMOUR-napok alatt szolgált a print magazin és a kuponfüzet (egyre erőteljesebb) alternatívájaként, mostantól azonban teljes értékű, önálló digitális csatornaként működik tovább. A GLAMOUR Univerzum app személyre szabott előfizetési csomagokat kínál exkluzív glossy tartalommal és kedvezményes vásárlási lehetőségekkel – már egész évben.

„A korábbi egyszeri fizetési lehetőség helyett 1, 6 és 12 hónapos díjcsomagokat kínáló működési modell bevezetését a legnépszerűbb online streaming platformok inspirálták. Nagyon erős alapról lépünk most tovább, hiszen a GLAMOUR appal 2021-ben már több mint 70 ezer applikáción belüli értékesítést, 2,8 millió kupon megnyitást, 1 millió alkalmazásindítást és 250 ezer új letöltést regisztráltunk”

– mondta a fejlesztésről Kékesi Zsuzsa, a kiadó digitális stratégiai igazgatója.

„A GLAMOUR Univerzum újragondolt, ergonomikus kezelőfelülettel és a vásárlást megkönnyítő funkciókkal várja a felhasználókat. A hirdetők pedig többféle kupontípus és tartalmi megjelenés közül választhatják ki a kampánycéljaikhoz leginkább passzoló megoldást. Ami az exkluzív glossy tartalmakat illeti: az applikáció olyan tartalmak közvetítésére is alkalmas, amelyek a GLAMOUR népszerű eseményeihez, a Women of The Year gálához vagy a Beautyfesztiválhoz kapcsolódnak”

– foglalta össze Szépvölgyi Tamás, a GLAMOUR Univerzum fejlesztéséért felelős MONDRIAAN Digital Consulting ügyvezetője.

További hírek találhatók a Media1-en

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások