
94 millióért kutatja a közmédia a médiafogyasztási trendeket
A megbízást elnyerő cégek között kormányközeli szereplők is felbukkannak, a telefonos kutatás során határon túli magyarokat is fel fognak hívni kérdéseikkel.

A megbízást elnyerő cégek között kormányközeli szereplők is felbukkannak, a telefonos kutatás során határon túli magyarokat is fel fognak hívni kérdéseikkel.

A Publicus Intézet közvélemény-kutatói kérdezték a budapestiek véleményét a főpolgármesterrel pár hete készített, az internet népét korábban nagyon megmozgató stúdióbeszélgetés kapcsán.

Ma már a magyar tinédzserek jelentős része naponta használja a TikTok nevű kínai alkalmazást, ennek is köszönhetően a legnépszerűbb magyar TikTok-videós mostanra a 18 év alattiak között az egyik legnézettebb magyar tévéműsor, az X-Faktor eléréseivel versenyez.

Az IDEA Intézet készített erről kutatást.

A témában nemrég készült átfogó kutatásból szomorú kép rajzolódik ki a hazai helyzetet illetően.

Sok munkavállaló önmagát cenzúrázza. Elkészült a Profession.hu a közösségi média használatát is érintő friss felmérése.

Magyarok mobilon címmel készített a magyarok telefonhasználati szokásaira vonatkozó kutatást a Be Social. A legérdekesebb eredményekből csemegéztünk.

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján az idei év harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 18 percet töltöttek a magyarok a tévékészülékek előtt:. A nők átlag felett, a férfiak átlag alatt tévéztek. A legújabb statisztikából az is látszik, milyen jellegű tartalmak iránt voltak a leginkább fogékonyak a magyarok.

A Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) felmérést készít a hazai sajtót érintő cenzúra állapotáról.

Megjelent a Riporterek Határok Nélkül (RSF) legújabb nemzetközi jelentése és látványos, letölthető térképe a sajtószabadság helyzetéről. Magyarországon tovább folytatódott a mélyrepülés, többek között az Orbán-párti médiaholding miatt.