
A divatiparban is hatalmasat nőtt az e-kereskedelem, itt a legnépszerűbb webáruházak rangsora
A Glami keresőmotor felmérése alapján a legnépszerűbbek között szerepel az About You, a H&M és a Bonprix is.
A Glami keresőmotor felmérése alapján a legnépszerűbbek között szerepel az About You, a H&M és a Bonprix is.
Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.
A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.
Ahogyan azt biztosan te is tudod, az internet előnye az, ami a hátránya is. Bárki bármit feltölthet rá. Ez azt jelenti, hogy akár babáknak való termékeket is ellenőrzés nélkül árusíthat bárkit, ha azok az adott előírásoknak megfelelnek. Honnan tudhatja akkor egy friss kismama vagy épp anyuka, hogy honnan szerezzen be mindent gyermekének?
Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.
Jan Hanus lett a Mall Csoport vezérigazgatója a Telenortól történő, korábban már bejelentett január elsejei távozása után.
Németh Norbert 8 éven át volt e-kereskedelmi igazgatója a cégnek, ahol egy időben nem csak a magyar, de a lengyel területért is felelt.
A Gazdasági Versenyhivatal azt kívánja feltárni, miként keletkezik az online kiskereskedők adatvagyona, illetve milyen szerepet tölt ez be a webáruházak között folyó versenyben. A vizsgálat kiterjed arra is, hogy a fogyasztók mennyire vannak tisztában az adatgyűjtéssel és hogyan befolyásolja döntéseiket.
Egy friss elemzés szerint először új aranykort, majd hektikus hullámzást hozott a pandémia a hazai webáruházak számára.
A leszbikusokat, melegeket, biszexuálisokat és transzneműeket célzó webshop egy olyan platformként kíván működni, ahol a lehető legtöbb szivárványos termék megtalálható a könyvektől, a prémium kozmetikumokon át a gasztronómiai termékekig.