
14 százalékkal nőhet idén az online divatboltok forgalma Magyarországon
A Glami most publikált kutatása szerint az online divat üzletek forgalma a tavalyi 171 milliárd forint után 2023-ra elérheti a 267 milliárd forintot is.
A Glami most publikált kutatása szerint az online divat üzletek forgalma a tavalyi 171 milliárd forint után 2023-ra elérheti a 267 milliárd forintot is.
A vásárlók több mint 21 ezer online kapható termékből válogathatnak.
A Media1 tapasztalatai szerint már néhány velencei-tavi településről is lehet élelmiszer-rendelést leadni a piros madaras logójú áruház webshopján keresztül.
Összesen 9 tókörnyéki településen vált elérhetővé az internetes rendelés.
A Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatása alapján a hazai internetes kiskereskedelmi forgalom 2019-ben tizenhét százalékos növekedéssel elérte a 781 milliárdot. Előrejelzésük szerint az online kereskedelem forgalma 2024-re meghaladhatja akár az 1700 milliárd forintot is. A felmérésből további, az online vásárlással kapcsolatos részletekre is fény derült.
Az internetes szupermarket a reggel 8-ig leadott rendeléseket mostantól még aznap kiszállítja a Balaton keleti régiójában lévő településekre.
November 11-től változnak meg a webshopos rendelés díjai. Akik kisebb összegben szoktak vásárolni, rosszabbul járnak.
Megkapta a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyását a fúzió: ezzel Magyarország legnagyobb online kereskedője jöhet létre.
A román versenyhatóság leokézta a két webáruház összeolvadását. Ezzel azonban még nincs vége a tranzakciónak.
Mától itthonról és a térség más országaiból is elérhető a Google fejlett piacokon már 2012-ben bevezetett újdonsága, az ár-összehasonlítós szolgáltatás. A szakértő szerint az újdonság komoly változásokat hozhat a piacra.