fbpx

dunaújváros

A D+ TV közleménye

Kiakadt a D+ TV, mert nem kamerázhat ezentúl Dunaújváros önkormányzatának nyilvános közgyűlésein (frissített!)

Az ellenzéki vezetésű önkormányzat levélben értesítette a csatornát arról, hogy a jövőben csak a városháza által készített közvetítési jelet adhatják tovább a nézőknek. A médiaszolgáltató munkatársai ezt a helyszínen sérelmezték, de hiába, mert a városháza nem volt hajlandó változtatni az új gyakorlatán, és megakadályozta a D+ TV munkáját.

A Rádió 1 az FM 89,5 MHz-re költözését népszerűsítő kreatív

Mi lesz a Rádió 1 eddigi Budapest-környéki frekvenciáival? Egy domén már árulkodik Mészáros Lőrincék tervével kapcsolatban

A Rádió 1 olyan erős, egyébként potenciálisan több millió ember elérésére alkalmas kereskedelmi rádiós frekvenciára kerül át néhány nap múlva a fővárosban és környékén, hogy annak vételkörzete átfedésben lenne több meglévő vidéki Rádió 1-es frekvenciával is. Mi lesz ezekkel? Ezt kérdeztük a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól, és amíg megérkezett a válasz, egy meglehetősen sokat sejtető, néhány nappal ezelőtti doménregisztrációra bukkantunk, amiből már sejthető, ki lehet a most még a Rádió 1 által használt frekvencia majdani lehetséges új birtokosa. Ahogy az manapság lenni szokott, természetesen az érintett cég szorosan kötődik Mészáros Lőrinchez.

Belénessy Csaba

Belénessy Csaba átengedi a terepet Dunaújvárosban másnak

Nem indul a Dunaújvárosi Médiaház üzemeltetéséért nemrég kiírt, folyamatban lévő közbeszerzési tenderen Andy Vajna egykori üzleti partnerének cége, a Crossborder Film Kft., sőt kiderült, hogy az előző közbeszerzés alapján még érvényben lévő, június végén lejáró szerződésben vállalt tartalom-előállítás teljesítését is átadta egy alvállalkozónak, nem sokkal a tavalyi dunaújvárosi politikai fordulat, a Fidesz leváltása után.

Belénessy Csaba

Átemelt tartalmakon vitatkoznak Dunaújvárosban

A nemrég katonai cenzúra bevezetését szorgalmazó, kormánypárti kötődésű Belénessy Csaba volt MTI-vezér cége által előállított Dunaújváros Közéleti Hetilapot és a dunaujvaros.com-ot is tartalomlopással vádolták meg a napokban, de érdekes módon kormányközelből, a Mediaworks lapjától, a Dunaújvárosi Hírlaptól. Hogy ez hogyan lehetséges, és mi lehet a háttérben, kiderül a Media1 cikkéből.

Magyar Nemzet

Pert vesztett a Magyar Nemzet

A Jobbikról közölt valótlan tartalmú cikke miatt a kormánypárti lapnak helyreigazítást kell közölnie és a perköltséget is meg kell fizetnie, legalábbis így döntött elsőfokon a bíróság.

Rádió 1, Balázsék, Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc, Vadon Jani. Fotó: Rádió 1

Eladja a Rádió 1-et Dunaújvárosban az MTI volt vezetője

Gazdasági okokkal magyarázta a Dunaújváros 93.1 Rádió 1-et működtető rádiós cégének eladását a Media1-nek Belénessy Csaba, az MTI volt vezetője, néhai Andy Vajna kormánybiztos volt üzleti partnere, akinek másik cége üzemelteti a dunaújvárosi helyi médiacentrumot is közel 800 millió forintos megbízási díjért.

Gajdics Ottó, a Karc FM főszerkesztője az Echo TV-ben

„Megszórná” a Karc FM-et a Médiatanács

A Media1 úgy tudja, hamarosan további frekvenciát szerezhet a Karc FM, az egykoron Simicska Lajos érdekeltségű Lánchíd Rádió romjain terjeszkedő kormányközeli rádió, mely ehhez számíthat a Médiatanácsra is. Felhívtuk Gajdics Ottó főszerkesztőt is.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások