Magyar Nemzet

Pert vesztett a Magyar Nemzet

A Jobbikról közölt valótlan tartalmú cikke miatt a kormánypárti lapnak helyreigazítást kell közölnie és a perköltséget is meg kell fizetnie, legalábbis így döntött elsőfokon a bíróság.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Valótlanságot állított a Magyar Nemzet a Jobbikról, amikor a lap azt állította, hogy a dunaújvárosi kohászati-gépészeti nagyvállalat, a Dunaferr támogatta a párt kampányát egy korábbi dunaújvárosi választás kapcsán – ezt állapította meg a Fővárosi Törvényszék egyelőre elsőfokú ítéletében. Az ítéletről a Jobbik közleményben adott tájékoztatást.

A bíróság döntése alapján a Magyar Nemzetnek helyreigazítást kell közölnie és a perköltséget is meg kell fizetnie a valótlan tartalmú cikke miatt.

Nemrég jelent meg egy hivatalos statisztika arról, hogy a tavalyi évben mely médium hány pert vesztett a Fővárosi Törvényszéken, így derült ki, hogy messze a kormánypárti médiumok közölték a legtöbb valótlanságot 2019-ben.

További médiahírek találhatók a Media1.hu-n!

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

mese

A Koronavírus (tündérmese)

Nem is oly réges-régen, a mái világban, amikor a Halál szívében nem sok irgalom lakozék, az Óperenciás tengeren túl és innen, földön és vízen, volt egyszer egy világ, a világban házak, a házakban emberek…