
A JóAutók.hu-val bővül az Adaptive Media portfóliója
Ezentúl az Adaptive Media végzi az ellenőrzött használt autókat kínáló piactér display és programmatic hirdetési megoldásainak értékesítését.
Ezentúl az Adaptive Media végzi az ellenőrzött használt autókat kínáló piactér display és programmatic hirdetési megoldásainak értékesítését.
Míg a programmatic alapú reklámköltés egyre inkább teret hódít, a reklámköltés növekedése lassul az adatvédelem és az ellátási lánc területén tapasztalt iparági kihívások miatt a Zenith előrejelzése szerint.
A régióban robbanásszerű növekedést mutatnak a digitális kiadások, miközben a kültéri hirdetések a harmadik helyre léptek elő a televíziós és az online felületek mögött, a nyomtatott média pedig jelentősen visszaesett. A tévé még mindig erős, még ha egyes országokban, például Magyarországon az online már meg is előzi. A nemrég megjelent CANnual Reportból csemegéztünk.
Egyes információk szerint a Digitális Közönségmérési Tanácsból való kilépését fontolgatja a KESMA, ami ha megvalósul, nem szerepelnek majd a kormányközeli médiaholdinghoz tartozó digitális felületek, például az Origo látogatottsági adatai a hirdetők által figyelt rendszerben. Érkezett olyan információ is, ami alapján viszont inkább növekedhet a KESMA beleszólása a DKT működésébe.
A két digitális reklámplatform, a Taboola és az Outbrain bejelentése szerint megállapodást kötöttek az egyesülésről. A részvényesek jelentős mennyiségű készpénzhez jutnak.
A tavalyi 17 százalék után ugyanakkor idén már csak 12 százalékkal, 2021-re pedig mindössze 9 százalékos bővüléssel számolnak a Zenith Advertising szakértői. Az internetes reklámpiac ezzel a teljes hirdetési piac növekedési üteméhez igazodik.
A történtek miatt a YouTube tulajdonosa, a Google 50 milliárd forintnak megfelelő összegű bírságról kötött megállapodást az Egyesült Államokban.
Kassai Péter közös megegyezéssel távozik a prémium online piacteret működtető cégtől. Ihász Ingrid lett az utódja.
Új platformjával, a nevét viselő Stahl.hu gasztroportállal leszerződött az Adaptive Mediához.
Ezentúl az Adaptive értékesíti az impressmagazin.hu-t.