Taboola Outbrain egyesülés

Egyesül a Taboola és az Outbrain

A két digitális reklámplatform, a Taboola és az Outbrain bejelentése szerint megállapodást kötöttek az egyesülésről. A részvényesek jelentős mennyiségű készpénzhez jutnak.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

A Taboola és az Outbrain múlt csütörtökön bejelentett egyesülését követően a Taboola fokozott reklámhatékonyságot és elérést biztosít majd világszerte a marketingeseknek, miközben segíti a hír-, illetve tartalomszolgáltatók és más digitális területek hatékonyabb növekedését az elkövetkező években.

Az egyesülés lezárultát követően Adam Singolda, a Taboola alapítója és jelenlegi vezérigazgatója veszi át a Taboola márkanév alatt tovább működő egyesített társaság vezérigazgatói posztját. Az egyesülésre vonatkozó megállapodás feltételei szerint az Outbrain részvényesei az egyesített társaság 30 százalékát képviselő részesedést kapnak, plusz 250 millió dollár ( átszámítva hozzávetőlegesen 76,1 milliárd forint) készpénzt.

Az egyesített társaságnak 23 irodában több mint kétezer alkalmazottja lesz, és több mint 20 ezer ügyfelet szolgál majd ki több mint 50 országban az Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, Közel-Kelet és Ázsia-Csendes-óceán régiókban.

A Taboola megoldását itthon olyan médiavállalatok használják mint az Adaptive Media, a Portolio Csoport, az IKO Digital, az Origo (New Wave Media).

 

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

HBO GO – az hbogo.hu nyitólapjának részlete 2019. szeptember 30-án

Drágul az HBO GO

Az áremelés következtében 26%-kal került majd többe az internetes videós tár használata, mint eddig.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!