digitális reklámpiac

Az EASA párizsi találkozója

A Facebook és a Google is részt vett az ICAS és az EASA találkozóján

Fazekas Ildikó, a magyar Önszabályozó Reklám Testület stratégiai igazgatójának beszámolója a nemzetközi és az európai önszabályozó testületek párizsi csúcstalálkozójáról, ahol először képviseltette magát magas szinten a Facebook és a Google, valamint új elnököt is választott az ICAS, azaz a Nemzetközi Önszabályozó Testület.

Fülöp1, a TikTok egyik magyar sztárja

A Tiktok Magyarországon is hódít

A futótűzként terjedő, fejlődését tekintve a Facebookot is megelőző internetes platform a magyar hirdetők számára is elérhetővé válik ügynökségi keretek között.

internet, digitális média, online

A magyar internetoldalak is többletbevételhez juthatnak egy nemrég aláírt szerződésnek köszönhetően

Többletbevételhez juttatná a médiatulajdonosokat az Adaptive Media egy új, látványos és az eddiginél hatékonyabb hirdetési megoldással. Ennek érdekében partneri szerződést kötött a digitális reklámvilág egyik jelentős nemzetközi szereplőjével, a JustPremium céggel, mely ehhez a technológiai hátteret nyújtja. A Merci csokoládé márka próbálta ki elsők között a megoldást.

google

A Google többmillió hirdetést töröl

Statisztikát közölt az internetes óriás arról, hogy a megtévesztő és káros online hirdetések miatt 2018-ban mekkora kihívásokkal kellett szembesülnie.