
Idén is díjazza a legjobb szakdolgozatokat az IAB Hungary
A digitális reklámipar szakmai szervezete meghirdette legújabb pályázatát, melynek keretében a digitális marketing és digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
A digitális reklámipar szakmai szervezete meghirdette legújabb pályázatát, melynek keretében a digitális marketing és digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Már az indulás előtt eladták szinte az összes reklámfelületet.
Várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz majd elérhető a reklámokkal támogatott szint „fél tucat” piacon, a széleskörű bevezetés jövő év elején várható.
A befektetők jóval nagyobb csökkenést vártak a most kimutatott 1 millió felhasználóhoz képest.
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
Christoph Schwennicke egy cikkben figyelmezteti a szakmát a veszélyre.
A Google megpróbálja megszerezni a sajtókiadóktól a szomszédos jogokat, szégyenteljesen kevés pénzért – derül ki a Corint Media nevű német jogkezelő szervezet közleményéből.
A Media1 után az Indamediával, az Index és a Velvet tulajdonosával is megegyezett az internetes világcég arról, hogy ezentúl fizetni fog a tartalmai megjelenítéséért.
Uniós rendelet kötelezi a techóriásokat, köztük a Google-t arra, hogy fizessen a portáloknak a tartalmaikért.
Az Alphabethez tartozó Google több mint 300 kiadóval írt alá megállapodást több uniós tagállamban arról, hogy ezentúl fizetni fog a tartalmaikért. A 300 lap között van a Media1 is.