Sarandos egy szakmai beszélgetésen azt mondta, hogy az új előfizetéssel olyan embereket céloznának meg, akik eddig túl drágának találták a platformot, és nem bánják, hogy reklámokat is kell nézni hozzá – írja a The Hollywood Reporter nyomán a Telex.
Sarandos egyelőre azonban nem árult el előfizetési díjat, valamint további részleteket sem a reklámok típusáról.
Arról, hogy hamarosan reklámok érkezhetnek a Netflixre, már korábban is esett szó: Reed Hastings, a cég vezérigazgatója is utalt rá az idei év korábbi szakaszában, amiről a Media1 is beszámolt. A vezérigazgató egyébként 2019-ben még határozottan visszautasította azokat a pletykákat, amelyek reklámok bevezetéséről szóltak a Netflix platformon.
Az új előfizetőkre szüksége is lesz a Netflixnek, miután az idei első negyedéves gyorsjelentésben arról számolt be a vállalat, hogy a platform elveszített mintegy 200.000 előfizetőt. Megírtuk azt is, hogy a cég mintegy 150 főt el is bocsátott ezt követően, többségüket a kaliforniai irodából.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!