covid-19

Karanténjában számítógépező ember koronavírus idején

Ipsos: A koronavírus hatására megváltozott a magyarok viszonya a reklámokhoz

A koronavírus, illetve a kijárási korlátozások hatására az Ipsos kutatócég az Atmedia megbízásából elkészített friss kutatása alapján elkezdett átértékelődni az emberek viszonya a reklámokhoz az elmúlt hetekben. A reklámokat például manapság sokan az élet folytathatóságával kapcsolják össze.

Az Operatív Törzs mai rendkívüli sajtótájékoztatója

Tovább romlott a koronavírus miatt a magyarországi médiaszabadság helyzete

Az állami szervek csak arról beszélnek, amiről ők akarnak, az egészségügyi dolgozók pedig félnek megszólalni – állapítja meg egy friss, újságírók megkérdezésén alapuló most elkészült gyorskutatás. A kutatás szerint a koronavírus kitörése miatt tovább romlott a magyar médiaszabadság amúgy sem túl kedvező helyzete Magyarországon.

podcast mobiltelefonon

Koronavírus miatt bajban lévő embereken segít Para-Kovács Imre és Szente Krisztián új jótékonysági podcastműsora

A Tiszteletjegy című podcastos interjúsorozatban olyan emberekkel interjúznak, akiket nehéz helyzetbe hozott a koronavírus világjárvány. Az interjúk segítségével közösségi adományokat gyűjtenek az érintetteknek, akik maguk is bekapcsolódnak azután a munkába, mert ők készítik a következő interjút egy másik érintettel.

Az HBO GO felülete

Az HBO-t is újratervezésre kényszerítette a koronavírus

A járvány miatt az HBO-nak teljesen át kellett alakítania a filmek és sorozatok premiernaptárát – nyilatkozta Riczu Tibor, az HBO Europe digitális marketingvezetője egy interjúban, melynek során szólt arról is, hogy milyen jelentős kihívások elé állította őket a vírus az HBO GO kapcsán. Eközben kiderült az is, mikor indul az HBO Max.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások