covid-19

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

A Westend Drive-in autósmozija

Egyre többen nyitnak autósmozit a koronavírus miatt

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság tájékoztatása szerint az autós mozik üzemeltetőinek nem csak engedélyt kell kérniük, de fizetniük is kell a filmek vetítésekor felhasznált rádiós frekvenciák használatáért. A fizetendő összeg mértéke azonban nem jelentős.

Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója

Koronavírusa volt az ATV vezérigazgatójának

Mivel a médiavállalat elsőként vezetett be elővigyázatossági intézkedéseket márciusban, így a vállalat házi karanténból dolgozó első emberének fertőzöttsége ellenére sem a munkatársak, sem az adás biztonsága nem volt veszélyben. Németh S. Szilárd már szerencsésen túl van a betegségen.

A BBC History magazin legutóbbi kiadása

A BBC History magyar kiadását sem kíméli a koronavírus

Jóval kisebb terjedelemben és kevesebb illusztrációval jelent meg az ismeretterjesztő történelmi magazin magyar kiadása, mert a koronavírus gazdasági következményeként takarékoskodásra kényszerül a kiadó. A magyar szerzőknek ezúttal nem fizetnek honoráriumot.

Kérdőív - Mit gondolsz?

Kommunikációs szakember vagy? Mondd el, hogy látod a koronavírus-helyzetet!

Egy rövid kérdőív kitöltésével részt vehetsz az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1.hu közös minikutatásában, mellyel azt szeretnénk feltérképezni, hogy a hazai kommunikációs szakma, a vállalati és ügynökségi oldal számára mit okozott és várakozásai szerint mit jelent a jövőre nézve a koronavírus helyzet.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások