Az RTL Magyarország bejelentette, hogy az általa és az UFA Magyarország gyártócéggel a koronavírus idején közösen kifejlesztett, nemrég Magyarországon már befejezett karanténos tehetségkutató, a Made In Karantén formátuma az UFA Magyarország és a Fremantle Distribution (az RTL Group tartalomlicencekkel foglalkozó leánycégének) közreműködésének eredményeképpen immár közel 250 millió néző számára vált elérhetővé.
A Made in Karantén formátumát a pánarab MBC1 csatorna, Made in Quarantine címmel mutatta be 22 országban. Az első négy epizód már látható is volt, amihez a térség 20 országából küldtek videókat a jelentkezők.
A sajátos tehetségkutató külföldi verziójában is négy híresség zsűrizi a különböző, otthon, a négy fal között készült videókat és a legjobbaknak adásonként díjazást ítél oda. Az eredeti, magyar verzióhoz képest azonban a zsűritagok nem egy stúdióban, hanem műholdon keresztül, saját otthonukból értékelik a versenyzőket.
További hírek és cikkek találhatók a Media1-en.