covid-19

Dancing with the Stars

Rés a kormányzati COVID-pajzson? A TV2 és az RTLII szerint nem vonatkozik a nagyszabású élő showműsoraikra a rendezvénytilalom és a kijárási korlátozás

Hogyan lehetséges, hogy míg Magyarországon kijárási tilalom van életben minden este 20 órától másnap reggel 5 óráig, rendezvények pedig a nap bármely szakában és bármekkora létszámmal sem tarthatók meg, az Orbán-kormány a COVID-19 védekezésre szolgáló néhány hete bevezetett új rendelete ellen vétkezőket pedig tettenéréskor súlyosan szankcionálják, a TV2 szombat este is nagyszabású élő tévéműsort tudott sugározni közönség jelenlétében? Hozzánk érkező felháborodott olvasói levelek nyomán fordultunk kérdéseinkkel a csatornához, így derült ki a koronavírus elleni védekezés egyik újabb furcsa ellentmondásossága. Aztán kiderült, az RTLII is hasonlóan gondolkodik, mint a TV2.

netflix

Gondban a médiaipar és a távközlési szektor a koronavírus miatt, még a Netflix sem úgy nőtt, ahogy azt várták, de hasít a technológiai ipar

Vegyes képet mutatnak a telekommunikációs, média- és technológiai cégek november elején vizsgált pénzügyi eredményei és tőzsdei értékelései. A technológiai cégek értéke folyamatosan nő, miközben a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén – áll a Deloitte elemzésében, mely szerint a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén, de a kilátásokat nagyban befolyásolják a COVID-19 elleni hatásos oltóanyagokról szóló hírek.

Okostelefont, twittert használó férfi

Kiderült, mennyivel telefonáltunk és interneteztünk többet a koronavírus hatására

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság közölt adatokat arról, hogyan befolyásolták a lakosság szokásait a kijárási korlátozások, a távoktatás bevezetése és az otthoni munkavégzés, de a jelentésből az is kiderült, melyik mobilszolgáltató a piacvezető, vagy hogy mekkorát zuhant a külföldi mobilhasználat, azaz a roaming.

sajtó, média, újság

38 százalékkal zsugorodhat a magyar médiapiac a koronavírus miatt

2020-ban a teljes magyar médiaszektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből, mely több más fontos megállapítással is szolgál a közelmúlttal és az előttünk álló időszakkal kapcsolatban.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások