
Megújult a Startlap mobilverziója
Nagy átalakuláson esik át idén az ismert internetes nyitóoldal és annak mobilváltozata. Most mutatták be az első jelentősebb újdonságokat.

Nagy átalakuláson esik át idén az ismert internetes nyitóoldal és annak mobilváltozata. Most mutatták be az első jelentősebb újdonságokat.

A Neked írom a dalt című slágerrel kapaszkodtak össze virtuálisan a médiavállalat munkatársai és fejezték ki köszönetüket a frontvonalban lévőknek.

A járványveszély miatt kialakult gazdasági válsághelyzetre reagálva a Story, a 24.hu és a Nők Lapja, illetve több más online és nyomtatott médium kiadója gazdasági megszorító intézkedésről határozott. A megszorítások első lépéseként megvágták a működési költségeiket, majd szerdán a munkaórák ideiglenes csökkentését jelentették be, ami bércsökkenéssel jár.

Összefoglaló arról, hogy a 24.hu, a Nők Lapja, a Nosalty, a Story, az NLC, a Színes RTV, a National Geographic, a Kismama, a Startlap, a Házipatika, a Vezess.hu, a Cosmo, a Meglepetés, a Marie Claire, és számos más nyomtatott és online centrálos lap hogyan próbál most helytállni és mérsékelni a járványügyi veszélyhelyzet kellemetlenségeit és a kockázatokat.

Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban. Az online hírpiac mozgásait elemzi az alábbiakban Virág Attila, a Hírstart vezetője. Az elemzésből kiderül az is, mely médiumok közölték a legtöbb koronavírussal kapcsolatos hírt.

Kihozta a Forbes a legbefolyásosabb női médiavezetők listáját.

Az új vezető a McCANN Ericksontól érkezik a 24.hu, a Nők Lapja, a Story magazin és több más népszerű médium kiadójához.

A miniszterelnök stábja az Orbáninfóhoz hasonlóan a vasárnapi miniszterelnöki évértékelőről is távol tartotta volna a 24.hu stábját, de aztán jött két, a portál szempontjából kedvező fordulat. A Magyar Hang nem volt ennyire szerencsés. Az ügy ismét rávilágít arra, hogy a Miniszterelnökség továbbra sem híve a transzparenciának és a kormány akár vezető médiumokat is kész akadályozni a munkában.

Az idén 45 éves Magyar Reklámszövetség közgyűlése a két új elnökségi tag megválasztása mellett meghirdette 2020-as programját, melynek részeként megújul a 20 éves reklámtorta, közzétesznek a közterületi fehérlistát, és a reklámipar fenntarthatósága és az önszabályozás kerül az MRSZ fókuszába.

Hazai celebekkel népszerűsítik a mától új köntösben jelentkező bulvármagazint, mely most a közösségi médiában is erősít. A kampányt Geszti Péter cégével készítette a lap kiadója. A külső mellett tartalmi fejlesztéseket is végrehajtott a szerkesztőség.