Central Médiacsoport

koronavírus fertőtlenítés

Így árasztották el a koronavírusról szóló hírek a magyar online médiát

Különösebb elemzés sem kell ahhoz, hogy megállapítsuk, az utóbbi napokban, hetekben a koronavírus témaköre uralja a hazai médiát. Mégis több szempontból érdekes lehet, ha elmerülünk a számokban és tendenciákban. Az online hírpiac mozgásait elemzi az alábbiakban Virág Attila, a Hírstart vezetője. Az elemzésből kiderül az is, mely médiumok közölték a legtöbb koronavírussal kapcsolatos hírt.

Orbán Viktor miniszterelnök évértékelője 2020. február 16-án a Várkert Bazárban

A Magyar Hang idén sem lehetett ott Orbán Viktor évértékelőjén, a 24.hu küzdelem árán – továbbra sincs transzparencia a Miniszterelnökségen

A miniszterelnök stábja az Orbáninfóhoz hasonlóan a vasárnapi miniszterelnöki évértékelőről is távol tartotta volna a 24.hu stábját, de aztán jött két, a portál szempontjából kedvező fordulat. A Magyar Hang nem volt ennyire szerencsés. Az ügy ismét rávilágít arra, hogy a Miniszterelnökség továbbra sem híve a transzparenciának és a kormány akár vezető médiumokat is kész akadályozni a munkában.

Magyar Reklámszövetség, MRSZ

Új elnökségi tagok az MRSZ-ben, változás a reklámtorta körül

Az idén 45 éves Magyar Reklámszövetség közgyűlése a két új elnökségi tag megválasztása mellett meghirdette 2020-as programját, melynek részeként megújul a 20 éves reklámtorta, közzétesznek a közterületi fehérlistát, és a reklámipar fenntarthatósága és az önszabályozás kerül az MRSZ fókuszába.

Story magazin borítójának egy részlete a megújulás után

Megújult a Story magazin

Hazai celebekkel népszerűsítik a mától új köntösben jelentkező bulvármagazint, mely most a közösségi médiában is erősít. A kampányt Geszti Péter cégével készítette a lap kiadója. A külső mellett tartalmi fejlesztéseket is végrehajtott a szerkesztőség.

A BEST Magazin idei első címlapjának egy részlete Fodor Zsókával, egy fiktív családon belüli erőszak áldozataként

Új főszerkesztő-helyettes a Best magazinnál

Nem csak a főszerkesztő személye változott januártól a Central Médiacsoport magazinjánál, ahol egyébként épp a családon belüli erőszak ellen kampányolnak ismert médiaszemélyiségek segítségével.

Horváth Csaba, a 24.hu újságírója (középen) átveszi a Transparency-Soma díjat

Átadták a Transparency-Soma Díjat

Az egyik legrangosabb hazai oknyomozó-díjat idén a 24.hu újságírója kapta, akinek írása nyomán vádat emelt az ügyészség a Fidesz egyik országgyűlési képviselője, illetve a személye köré összpontosuló hálózat egyes tagjai ellen.

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások