fbpx
Central Médiacsoport

Nagyot mennek a Central Médiacsoport online site-jai (x)

A veszélyhelyzet kihirdetésével egyidőben a Central Médiacsoport online portfóliójának olvasottsága napról-napra rekordokat dönt. Ez részben betudható annak, hogy a koronavírusra világszerte is rengetegen kíváncsiak, és igyekeznek tájékozódni a témában. A vezető site-ok emellett olyan hasznos, sokszínű, és érdekes tartalmat igyekeznek megosztani az olvasókkal, melyek ebben a helyzetben a legtöbbet segítik, legyen szó akár a főzésről, otthoni teendőkről, szórakozásról, vagy a hiteles információkról.

A 24.hu látogatottsága csúcsokat dönt

A 24.hu március havi átlag látogatószáma 4,2 millió fő volt, ami az előző hónaphoz képest 16%-os bővülést jelent. Egy látogató átlagosan 44%-al több időt töltött az oldalon, mint februárban. Napi átlagot tekintve csúcsot döntött a 24.hu, olvasóinak száma márciusban meghaladta az 1 milliót, ami februárhoz képest 34%-os, az előző év azonos időszakához képest pedig 45%-os növekedés.

A koronavírussal kapcsolatos hiteles és gyors tájékoztatás mellett – úgy, ahogy ezt a 24.hu olvasói már megszokhatták – fontos cél, hogy az otthon töltött időben a kikapcsolódást is segítse az oldal. Ajánlanak online programokat egy helyen összegyűjtve, valamint Katz Dávid új sorozatával, a Vizittel jelentkezik, melyben hírességekkel beszélget videóban, a koronavírusról és minden másról. Végül, de nem utolsó sorban a 24.hu továbbra is a legmagasabb minőségben és a megszokott rugalmassággal törekszik hirdetői partnerei kiszolgálására.

(Forrás: DKT – Gemius 2020.03. (15+ belföldi közönség, total platform))

Egyszerű, hatékony, de kreatív karanténreceptekkel vár a #HÁZIMENZA!

Újabb gasztroközösséget épít a Nosalty

Gyors és költséghatékony receptekkel, hasznos tippekkel, valamint kreatív ötletekkel várja #HÁZIMENZA elnevezésű Facebook-csoportjába a Nosalty azokat az olvasókat is, akik a kialakult helyzet miatt ragadnak először fakanalat. Természetesen a konyhában otthonosan mozgó tagokról sem feledkeznek meg, az üzenőfalra pedig bárki feltöltheti, hogy mivel lepte meg a home office-ban dolgozó és az online oktatásban résztvevő fiatalabb családtagjait – vagy éppen saját magát.

Az online gasztromagazin #HÁZIMENZA elnevezésű Facebook-csoportjához alig két hét alatt több mint 16 ezren csatlakoztak. „Minden változás hoz valami újat, az új dolgok pedig a legtöbbször csak jó dolgokat szülnek. Itt az ideje, hogy lelassuljunk, közösen gondolkozzunk, beszélgessünk, tervezzünk együtt, és egymásra figyelve segítsük egymást. Vagy éppen arra, hogy megtanuljunk másként főzni, például a #HÁZIMENZA-val!” – fejtette ki véleményét Hering András, a Nosalty főszerkesztője az új Facebook-csoport kapcsán. „Ez az időszak, és a csoport is nagyszerű lehetőség arra, hogy egy új közösséget építsünk, ahol megoldást vagy inspirációt kaphat az, aki újoncként, kihívásként éli meg az otthonfőzést, és az is, aki új lehetőséget kapott ezzel az időszakkal a gasztronómiai kalandozásra és kísérletezésre.”

A szerkesztőség azt ígéri, a #HÁZIMENZA felületén a Nosalty-hívektől összegyűjtik a leggyorsabb és legegyszerűbb recepteket, melyek elkészítési ideje sokszor nem több 30 percnél. Ötleteket adnak, hogy milyen ételek készüljenek a karanténkonyhákban, és azokat is támogatják az első lépésekben, akik most kényszerültek rá először az otthonfőzésre. Sokan bespájzoltak lisztből és konzervekből, de azt nem tudják, hogyan lehetne ezeket praktikusan és hatékonyan felhasználni. Őket a gasztromagazin munkatársai arra kérik, ezután csak azt vegyék meg, amire feltétlenül szükségük van, de természetesen a felhalmozott holmikhoz ajánlanak megfelelő recepteket. A vitaminbevitel és az immunerősítés most kifejezetten fontos, így a csoport tagjai elsősorban egészséges és szezonális zöldségekből, gyümölcsökből készült receptajánlatok közül válogathatnak.

„Nagyszerű kikapcsolódást nyújtunk a Nosalty közösségi szellemében: ha nem vagy gyakorlott szakács, akkor sem kell aggódnod, mert a mirelit pizzától a tonhal salátán át a kovászos kenyérig nagyon széles a menükínálat a többi #házimenzás jóvoltából” – olvasható a szerkesztőség ajánlójában utalva arra a többezer posztra, melyet a csoporttagok küldtek a közösség üzenőfalára. A recepteket posztolók között több hazai sztár és közéleti személyiség is feltűnt már, megosztotta saját receptjét Eke Angéla színésznő, vegán tippekkel jelentkezett Steiner Kristóf, de láthattuk már Pácsonyi Daniella, az nlc. főszerkesztőjének ínycsiklandozó egg benedictjét is.

A #HÁZIMENZA csoport mellett a Nosalty Instagramján elindult a #HÁZIMENZA LIVE, melyben a koncepció szintén otthonfőzés. Az élő videós sorozatban a csoport tagjainak közismert és civil tagjai jelentkeznek hetente többször live videóval, melyben beavatják a követőket abba, hogy náluk hogy működik a #HÁZIMENZA. A saját konyhájában már élőben főzött és osztott meg hasznos tippeket vagy szuper gondolatokat az otthonfőzés jegyében Kiss Ramóna, Járai Márk, Eke Angéla, Trokán Anna, Dárdai Blanka és Szatmári Feri is.

A meglepetéseknek ezzel nincs vége, április 2. és 16. között a Nosalty #házimenza receptversenye várja a közösséget.

Márciusi látogatottsági adatok:

  • 2.700.000 RU/hó
  • 37.500.000 PI/hó

Forrás: DKT – Gemius 2020.03. (15+ belföldi közönség, total platform)

A HáziPatika is beerősített hiteles tartalmakból

A HáziPatika.com-nál a koronavírus-járvány alatt is gőzerővel dolgoznak – mindenki otthonról, mert kerülik az érintkezést, erre buzdítva mindenki mást is –, és most is arra törekszenek, hogy csak a hiteles, megbízható forrásból származó információkat juttassák el olvasóiknak. A HáziPatika.com-on és a közösségi oldalunkon is percről percre figyelemmel követhetők a járvánnyal kapcsolatos legfrissebb tudnivalók. Az ország vezető egészségportáljaként tudják, hogy ez a nehéz helyzet még nagyobb a felelősséget ró rájuk, így növelték a tartalomgyártásunkat is – a járvány kitörése előtti időszakhoz képest még több hírből, háttéranyagokból, elemzésekből, infografikákból és infovideókból tájékozódhatnak olvasóik.

Márciusban a három leglátogatottabb cikkük is a koronavírusról szólt: Koronavírus – sokaknál ez az új tünet jelentkezik (324.544 megtekintés), Így győzi le az immunrendszer a koronavírust (166.690 megtekintés), Koronavírus – százéves eljárás lehet a gyógymód (159.014 megtekintés).

Néhány napja indult Házikarantén néven futó rovatuk, mert szakértői tanácsokkal szeretnék támogatni olvasóikat abban is, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni a következő hetekből, hónapokból. Olyan helyzetbe kényszerültünk, amely sokunk számára teljesen ismeretlen. De hogyan lehet ezt jól csinálni? Túlélőtippeket adnak édesanyáknak, tanácsokat adnak, hogyan kerüljük el a stresszevést a házikaranténban, milyen sportkellékeket érdemes beszerezni ha otthon szeretné valaki megmozgatni az izmait, és nem utolsó sorban, hogyan lehet ergonomikus iroda az otthon.

Márciusi látogatottsági adatok:

  • 2.800.000 RU/hó  
  • 23.300.000 PI/hó

Forrás: DKT – Gemius 2020.03. (15+ belföldi közönség, total platform)

Az nlc tovább növelte piacvezető pozícióját

Minden idők eddigi legerősebb hónapját zárta az nlc. Átlagosan napi 683.681 hazai olvasó volt kíváncsi ránk márciusban. Újságíróink közel 2350-cikket írtak ebben a hónapban, bekerülve ezzel a legnagyobb hírsite-ok versenyébe. Mindezt teljes egészében otthonról, a #maradjotthon szellemiségének keretein belül. A számok önmagukért beszélnek: egy borzasztóan pörgő látogatottsági hónapban az nlc az egész internetező piacra vetítve napi és heti exkluzív elérésben is piacvezető volt; a napi internetező nők 14%; a heti internetező nők 42% át elérve. E mellett olvasóink a női piaci átlagnál jóval többet, havi 20 percet* töltöttek nálunk. Köszönjük nekik!

*Forrás: DKT – Gemius 2020.03. (15+ belföldi közönség, total platform)

„Alig néhány héttel ezelőtt kapott igazán értelmet mottónk, „neked.veled.érted.”, akkor egy szerkesztőségi állásfoglalást is tettünk, amiben mindenkit arra kértünk mindenkit, hogy maradjon otthon, ha tud, mi pedig segíteni fogunk átvészelni a mindennapokat. A járvány idejére átalakított címlapunkat az olvasók megszerették, a napi tájékoztatás mellett foglalkozunk a lakásba zárt lelkekkel, családokkal és mi olyan kardinális kérdéseket is fel merünk vetni, hogy hogyan vágjuk le a hajunkat otthon, vagy mi legyen, ha nincs élesztő.”

Pácsonyi Daniella, főszerkesztő

„Célunk továbbra is, hogy friss és magazinos tartalmakkal a magyar nők társa legyünk a hétköznapokban, aktuális hírekkel és magazinos anyagokkal  a nőket valóban foglalkoztató kérdéseket dolgozzuk fel. Tartalmi spektrumunk szélesedett, indítottunk podcastot, hírvideót, valamint egy nyílt facebook csoportot is. Az nlc-nél az élet nem állt meg, csak picit átalakult. És a változásból jelesre vizsgázott a csapat, újra.”

Kisszékelyi Veronika, digitális lapigazgató

A Vezess továbbra is a leglátogatottabb hazai online autós lap

A Vezess csapata is fontosnak tartja, hogy segítse a járvány terjedésének megelőzését azzal, hogy otthonmaradásra, megértésre, és felelős közlekedésre bíztatja olvasóit. Két új kezdeményezést is elindított a Vezess. Az egyik az egy új Facebook közösség, a Carantén, melyben az olvasók autójukkal kapcsolatos történetei, képei vannak a főszerepben. A #parkolje új rovatban összegyűjtik a koronavírus-járvány kapcsán az autókat és a közlekedést érintő híreket, információkat.

  • Márciusi látogatottsági adatok: 1,5 millió RU/hó 

Forrás: DKT – Gemius 2020.03. (15+ belföldi közönség, total platform)

<

Rekord látogatottságot ért el a Startlap Vásárlás rovata márciusban

Hétről-hétre fokozatosan növekedtek a különböző mutatók, majd március 23. és 29. között meghaladta az oldalletöltések száma a bűvös 1 milliót, mintegy 276 ezer egyedi látogatóval, ami kiemelkedő eredménynek számít a rovat életében.

A rovat abban egyedi, hogy egy helyen összegyűjtve, rendszerezve kínál szubjektív véleményen alapuló vásárlási tanácsokat, tippeket, termékteszteket és termékbemutatókat, a hirdetők számára pedig egyedi szponzorációs és natív megoldásokat, a tartalmak mögött a Startlap ismert és megbízható brandjével.

És talán soha nem volt még annyira szükség egy olyan rovatra, ami a fogyasztók és vásárlók életét hivatott megkönnyíteni, mint ezekben a napokban. A Startlap Vásárlás azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a kialakult, nehéz helyzetben még több okos tippel, tanáccsal, útmutatókkal és a most leginkább hasznos, szükséges termékek ajánlóival segítse eligazodni az olvasókat tech, egészség, gyermek, szépség, illetve otthon témákban.

Forrás: Gemius-DKT, 2020.03.23-29. (15+ belföldi közönség), heti RU/PI

A Wellandfit.hu több fronton is segít egészségesnek maradni

A Wellandfit csapata is tudja, hogy mindenkit kihívások elé állít a jelenlegi helyzet, ezért többek között a közösségi médiában nyújt segítő kezet az otthonaikban rekedt embereknek. A Wellandfit Facebook oldalán naponta több videó jelenik meg, reggelente élő jógaórák, esténként online edzések, szakértői videók várják a látogatókat. A népszerű projekthez neves edzők is csatlakoztak, és a Wellandfit állandó dietetikus és pszichológus szakértői is azért dolgoznak, hogy könnyebbé tegyék ezt az időszakot.

Azért, hogy összetartsák az egészséges életmódra vágyókat, létrehozták a #jólvagyok csoportot a Facebookon, ahol a szakértői cikkek és videók mellett a csoport tagjai is megosztják egymással a mozgással, táplálkozással kapcsolatos tapasztalataikat, élményeiket. A tartalmak a wellandfit.hu-n összpontosulnak, ahol a #jólvagyok rovatban minden, a közösségi médiában megjelenő szakmai cikk, videó helyet kap.

(x)

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások