A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

Közel 49 milliárd forintra nőtt a TV2 Csoport árbevétele 2021-ben

Mintegy 48,9 milliárd forintos árbevétellel és 3,4 milliárd forint adózott eredménnyel zárta 2021-es pénzügyi évét a TV2 Média Csoport Zrt. – áll a társaság éves pénzügyi beszámolójában.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Ez azt jelenti, hogy a TV2 Média Csoport Zrt. árbevétele 6 százalékkal nőtt az előző évhez képest, míg a nyereség kis mértékben elmaradt a 2020-as 3,9 milliárd forinthoz képest .

A TV2 erős üzleti eredményében szerepet játszott a terjesztési bevételek emelkedése, az elmúlt években végrehajtott költséghatékonysági intézkedéssorozat, illetve a vállalat finanszírozási hátterének restrukturálása – áll a csatorna a Media1-nek megküldött közleményében.

(A TV2 bevételein belül jelentős részt tesz ki az állami reklámbevétel is, de erre nem tértek ki.)

A közlemény szerint a 2020-as évhez hasonlóan 2021-ben is átlagosan 356 munkatárs dolgozott a TV2 csoportnál teljes munkaidőben.

„A tavalyi évet még erőteljesen meghatározta a koronavírus-járvány és annak gazdasági hatásai, a második félévben ugyanakkor már a fellendülés egyértelmű jeleit tapasztaltuk. A kihívások ellenére 2021-ben is jelentős szakmai sikereket tudtunk elérni az eredményes gazdálkodásunkra, illetve a csoportnál felhalmozódott tudásra építve. Így az év során sikeresen folytatódott a Planet TV integrálása a TV2 Csoport működésébe, megerősítettük a kábelportfóliónkat, miközben a TV2 Play streaming szolgáltatásunk bevezetésével elkezdtük kiépíteni az új, digitális lábunkat”

– nyilatkozta Vaszily Miklós, a médiavállalat elnöke.

Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója ehhez még hozzátette:

„Kifejezetten sikeres évünk volt tavaly: egyhuzamban 2021 volt a második év, amelyben a TV2 volt a legnézettebb csatorna a 4+, illetve a 18-49 éves korosztályokban Magyarországon, miközben a TV2 Csoport teljes csatornaportfóliója is megtartotta vezető szerepét mindhárom kiemelt célcsoport tekintetében.* 2021-ben gyakorlatilag minden hazai gyártású műsorunk visszatért a képernyőre. A 2021-es év kiemelt sikerének tartjuk a TV2 streaming szolgáltatásának, a TV2 Play-nek az elindulását, amely egy év alatt egy jól meghonosodott VOD platformmá, valamint pénzügyileg is profitábilissá vált. Mindez számomra azt mutatja, hogy jó stratégiát követtünk azzal, hogy a hagyományos televíziós kínálatunk fenntartása és erősítése mellett egy felhasználóbarát és emberközeli digitális platformot is építettünk.”

További hírek

Borító: A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten.  Fotó: Szalay Dániel / Media1

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Legyen jól tájékozott, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások