A Siófokon zajló kétnapos médiakonferencia egyik vendége volt ma, kedden Milkovics Pál, akit a színpadra szervezett beszélgetésen kérdezhetett jelen sorok szerzője különböző, az általa vezetett médiavállalattal kapcsolatos témákról. A cég kapcsán sok izgalmas téma van manapság (lásd 168 óra, Pesti Hírlap, rádiók, ELLE magazin), de a Media1 már tavaly év végén megírta, hogy piaci várakozások szerint az ELLE magazin után újabb nagy nemzetközi médiamárka, a Cosmopolitan licencjogai is a Milkovics vezette Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt.-hez kerülhetnek. Milkovics mostanáig sosem reagált a Media1 ezzel kapcsolatos kérdéseire, akkor sem, amikor a Central Médiacsoport idén tavasszal annyit megerősített, hogy elkerül tőle a Cosmopolitan.
Ezúttal azonban a zsúfolásig megtelt terem közönsége előtt a vezérigazgató annyit elismert, hogy az információ megalapozott, tehát tényleg hozzájuk kerül a Cosmopolitan.
Annyit mondott erről: „hivatalosan nem, nem hivatalosan azonban meg tudom erősíteni” – reagálta Milkovics a Media1 vezette, egy teremnyi hallgatóság előtt lezajló beszélgetésben a Cosmóval kapcsolatos kérdésre.
Ezzel kapcsolatban Milkovics egyelőre további információkat most nem kívánt még hozzátenni, és a beszélgetés után is hiába kérdeztük erről.
A 168 Óra e heti számát már az új szerkesztőségi struktúrában készítik
A Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt.-nél nagy változások zajlanak manapság. A 168 Óra című lap jövőjére vonatkozó kérdésre válaszolva a konferencia közönsége előtti beszélgetésben Milkovics Pál azt felelte jelen sorok szerzőjének kérdésére:
az a szándékuk, hogy folytassák a lap megjelentetését ezután is, ezt marketingkampányokkal is meg akarják majd támogatni. Elmondta, hogy az e heti, a héten nyomdába kerülő 168 óra már az új szerkesztőségi működés szerint jelenik meg.
A Media1 a Digital-Media Hungary konferenciáról szóló tudósításai IDE kattintva érhetők el.
További hírek érhetők el a Media1-en.
Kérheti híreinket Telegramra is. Megtalálhat minket a Facebookon is.