fbpx

licenc

A Refresher márka logója

Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport

A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.

Cosmopolitan

Itt a hivatalos bejelentés: nyomtatásban is visszatér új kiadójánál a két éve bezárt Cosmopolitan és megújult a cosmopolitan.hu

Megérkezett a hivatalos, a Media1 tavaly decemberi információit alátámasztó bejelentés azzal kapcsolatban, hogy a Hearts Magazines International átadja a Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Médiának a Cosmopolitan jogait. A két médiacég mai, csütörtöki közös közleménye szerint nem csak az interneten, de megújult formában nyomtatásban is visszatér a 2020-ban megszűnt lap.

Milkovics Pál, a Schwartz Capital Group, illetve ezen keresztül a Pesti Hírlap tulajdonosa

Milkovics Pálék megszerezték a Cosmopolitan licencjogait

A Media-Digital Hungary-n, a Media1 főszerkesztőjének kérdésére elismerte a Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója, hogy megalapozottak a Media1 tavaly decemberben megjelent információi, hozzájuk kerül a mostanáig a Central Médiacsoporthoz tartozó Cosmopolitan.

Milkovics Pál (Brit Media) és Varga Zoltán (Central Médiacsoport)

Folytatódik Milkovics Pál és Varga Zoltán csatája, elkerülhet a Cosmopolitan márka a Central Médiacsoporttól

A Media1 információi szerint az ELLE magazin után a Cosmopolitan magyar licencjogait is megszerezheti a 168 Órát, a Neokohn zsidó hírportált, valamint a Pesti Hírlapot tulajdonló és tavaly óta az ELLE magazint is kiadó, továbbá a Klubrádióban kisebbségi részesedéssel bíró, Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Média a Varga Zoltán többségi tulajdonában lévő Central Médiacsoporttól.

Facebook

Fizetni fog a Facebook a tartalomtulajdonosoknak

Franciaországban már megegyeztek, Németországban még tárgyalnak a jogdíjakról a médiavállalatok képviselőivel. Hamarosan az internetes óriás a magyar médiavállalatoknak is fizetni kényszerülhet.

Az autómagazin extra különszáma, az Autókatalógus

Jogi lépésekre készül a Central Médiacsoport ellen az autóMAGAZIN és az Autókatalógus új kiadója a Vezess 2022 Katalógus kapcsán

Az autóMAGAZIN és az Autókatalógus új kiadója, az AM Kiadó Kft. szerint tisztességtelen, hogy Vezess 2022 Katalógus néven, szerinte az Autókatalógusra hasonlító termékkel készül a Central Médiacsoport. A Central szerint azonban a vádak alaptalanok, és minden tekintetben tisztességesen járnak el. A jogvita részleteiről elsőként a Media1 olvasói értesülhetnek.

Az ELLE magazin címlapja

Megszűnés helyett a Central Médiacsoport konkurenciájához, Milkovics Pálhoz kerül a majdnem bezárt ELLE Magyarország

Bár november közepén maga az ELLE nemzetközi igazgatója és a Central Médiacsoport magazin-divíziójának vezetője jelentette be, hogy megszűnik a magazin magyarországi kiadása, a Media1 megtudta, hogy időközben fordulat következett be a lap jövőjét illetően. Az ELLE megmenekül, sőt már januárban is megjelenik. Az új tulajdonosa az a Milkovics Pál üzletember lesz, aki korábban megszerezte a 168 Órát és alapítója a Pesti Hírlapnak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások