A Nielsen Közönségmérés múlt heti (47. hét) adatai szerint a toplista élén a teljes lakosságban és a 18-49-es, kereskedelmi szempontok miatt kiemelten fontos korcsoportban is az X-Faktor lett a legnézettebb tévéműsor.
Nézzük először a 18-49-es korcsoportra vonatkozó TOP50-es nézettségi adatokat! (A táblázatok kattintásra felnagyíthatók.)

Itt pedig a teljes lakosságra (4+) vonatkozó adatok.

Az adatokból tehát megállapítható, hogy a teljes lakosságban több mint 909 ezer nézőt mért az X-Faktornak a Nielsen Közönségmérés, ami az éppen televíziózók 22,3 százalékát jelentette. Ha csak a 18-49-es korcsoportot nézzük, abban több mint 371 ezer nézője volt a tehetségkutatónak, ami 23,9 százalékos shr%-ot jelentett az éppen tévénézők között.
Idén egyébként a kereskedelmi szempontok miatt kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban az esték 73 százalékát, összesen 244 alkalmat nyert meg az RTL Klub, míg a TV2 60 estét, az esték 20 százalékát nyerte meg. A fennmaradó 22 estét, az esték 9 százalékát az állami M4 Sport volt a legnézettebb csatorna a Nielsen Közönségmérés szerint, ezzel az RTL Klub behozhatatlanul jelentős előnyben van éves szinten a többi tévécsatornához képest.
Még több hír, cikk található a Media1.hu-n!
Csatlakozhat hozzánk Facebookon is!