A 30. jubileumát ünneplő Magyar PR Szövetség (MPRSZ) hatodik alkalommal hirdeti meg a legjobb hazai munkáltatói gyakorlatokat jutalmazó díját, az Employer Branding Awardot.
A díj elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, egészségesebbek és igényesebbek legyenek. A Media1-hez eljuttatott keddi közleményben hozzátették: a koronavírus okozta gazdasági válság és társadalmi kihívások közepette még fontosabbá vált a munkáltatói márkák szerepe, hiszen egy erős márka stabilitást, megbízhatóságot sugároz a meglévő, valamint a leendő munkavállalók elé.
Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, a díj alapítója kiemelte:
„A COVID-ban mérettettek meg igazán a munkáltatói márkák: így a koronavírus a munkáltatói márkák lakmuszpapírja. Ennek fényében különösen izgalmasak lesznek idén a beérkező pályázatok.”
A tavalyi évtől kezdődően már az állami intézmények (minisztériumok, hatóságok, kormányzati háttérintézmények, állami feladatokat ellátó szervek) is pályázhatnak a díjra.
A pályázók között az elmúlt években egyre nagyobb számban vannak jelen kis- és középvállalkozások is, így az Employer Branding Award már nem csak a nagyvállalatok privilégiuma.
Az idei évben a pályázható kategóriák az Employer Branding éves stratégiák bemutatása a 2020-as évből, valamint egy vagy több munkáltatói kampány bemutatása – utóbbi lehet általános, de speciálisan a koronavírus járványra adott egyedi megoldásokból álló is.
A beérkezett pályamunkákat egy 14 tagú zsűri ellenőrzi. Elérhető arany, ezüst és bronz minősítés is.
A jelentkezések és a pályázatok beadási ideje 2021. május 10., jelentkezni kizárólag az Employer Branding Award honlapján lehet.