
Átadták a legjobb munkáltatói márkáknak járó díjat
Publikálták a kapcsolódó, munkahelyeket vizsgáló kutatást is.
Publikálták a kapcsolódó, munkahelyeket vizsgáló kutatást is.
Trendreport sorozatunkban ezúttal a munkavállalói élmény egyre növekvő jelentőségéről eszik szó. Bene Nikoletta marketing- és kommunikációs szakértő is elmondja személyes tapasztalatait a témáról.
Az Employer Branding Award elnevezésű díj elsődleges célja, hogy követendő példákat mutasson a munkáltatók számára.
Az Employer Branding Award idén a koronavírusra adott egyedi megoldásokat is díjazza.
Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.
Témája a munkáltatói márkázás. Az Employer Branding Magazin évente háromszor jelenik majd meg, most jött ki az első szám.
Az Employer Branding Award díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.
Copyright © 2019-2023 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.95.2023.01.10.0301
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.