fbpx

munkáltatói márkázás

állásinterjúra várakozó fiatalok

Kijött a lista arról, mely vállalatok a magyar fiatalok körében a legvonzóbbak és milyen szempontokra figyelnek munkahelyválasztáskor

A PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat összesen tíz iparági, valamint egy összesített kategóriában osztották ki. A PwC listájából az is kiderül, hogy mely telekommunikációs és médiacégek idehaza a legvonzóbbak a 16 és 28 év közötti válaszadók között, valamint az is, hogy mely tényezők a legfontosabbak a munkahelyválasztáskor a pénz mellett.

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.

Az Employer Branding Award Díjak

Már lehet pályázni az Employer Branding Award 2019-re

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.

Employer branding magazin

Új magazint indított az Avantgarde

Témája a munkáltatói márkázás. Az Employer Branding Magazin évente háromszor jelenik majd meg, most jött ki az első szám.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások