díj

Makrofotó egy fáról

A Magyar Reklámszövetség Zöld Bolygó címmel hirdet pályázatot

Az MRSZ elismerését évente egyszer, a Föld Napján adják át. A szervezet új projektjével a tagjai mellett az egész marketing-, reklám- és kommunikációs szakmát ösztönözni szeretné. A cél, hogy a környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló attitűd és gyakorlat az iparágban napi rutinná váljon.

Sándor Imre PR-díj

Bejelentették az idei Sándor Imre PR-Díj zsűrijét

A hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat 6 fős, a kommunikációs- és pr-szakma szakembereiből álló grémium bírálja el. Pályázni október 11-ig lehet.

A Telekom Fenntarthatósági díjainak idei kitüntetettjei

Médiásokat ismert el a Telekom

Kiosztotta a Magyar Telekom a Fenntarthatósági Sajtódíjakat. A győztesek: az RTL Klub egyik műsora, a Forbes egyik újságírója és egy zöld témákról gyakran publikáló blogger-újságíró. A távközlési óriás más díjakat is átadott.