
Örökös tagokat választott az MPRSZ
Az örökös tagság komoly szakmai elismerésnek számít.
Az örökös tagság komoly szakmai elismerésnek számít.
Szakmai ajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség a koronavírussal kapcsolatos kommunikációs és szervezetirányítási tevékenységre vonatkozóan. Válságstábok felállítását és a kríziskommunikációs tervek elkészítését és hatályba léptetését is tanácsolják.
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata immáron ötödik alkalommal hirdeti meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Idén egy fontos új kategóriával bővült a pályázati kategóriák köre.
A közel három évtizede alakult szövetség úgy érzi, megérett a változásra, ennek megfelelően számos újdonság bevezetését szavazta meg az MPRSZ nemrégiben megválasztott új elnöksége. Megújul a Sándor Imre PR-díj, változik az MPRSZ arculata, érkezik az új akkreditációs rendszer, és több más változás várható a szervezetnél.
Hosszú idő után idén fődíjat is átadott a zsűri.
Egy héttel tovább lehet a pályázatokat benyújtani a hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriájú pályázaton.
Sztaniszláv András PR-szakember lett az új elnök. Új elnökséget és etikai bizottságot is választottak.
A hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat 6 fős, a kommunikációs- és pr-szakma szakembereiből álló grémium bírálja el. Pályázni október 11-ig lehet.
A szakmai szövetség célja annak elősegítése, hogy az ügynökségi pályázati folyamatok alapját egymás tisztelete és megismerése adja.
Mától indul a Magyar Public Relations Szövetség által kiírt pályázat.
Copyright © 2019-2020 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.91.2020.11.11.2106
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.