Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tavaly decemberben megválasztott elnöke

Mi történt a magyar reklámpiaccal? Vendégünk volt Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke

Gulyás Jánossal, az MRSZ elnökével részletesen is kielemeztük a médiatorta adatokat és mindazt, ami az elmúlt évben történt a magyar reklámiparral, valamint szó esett az iparág jövőjéről is.

Elsőként számolt be a Media1, amikor a napokban egy konferencián közzétette a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számait, más néven a médiatortával (reklámtorta) és a kommunikációs tortával kapcsolatos részletes adatokat, melyek alapjaiban befolyásolják a tartalmait főleg hirdetési bevételekből finanszírozó médiaipar működését. De milyen trendek figyelhetők meg a számok mögött, milyen helyzetben van a televíziós és a rádiós, valamint a digitális és a nyomtatott sajtós piac, a mozi és a többi terület, a közterületi reklámpiac, az ambient a PR stb., és hová tart az iparág?  Mi a helyzet az állami reklámok körül? Hogyan kezelhető a globális nagyok (például a Google, Facebook) elszívó ereje és a többi kihívás? Mi lesz 2023 után, amikor a reklámadó felfüggesztése elviekben véget ér?

Erről, illetve az adatokkal kapcsolatos részletekről és sok minden másról is beszélgettünk a Media1 néhány nappal ezelőtt rögzített mintegy tizenöt rádióban is hallható podcastműsorában Gulyás János MRSZ-elnökkel.

A beszélgetés az alábbi lejátszó segítségével hallgatható meg.

 

Érdemes feliratkozni a vipcast powered by Media1 podcastra a Spotify-on vagy az Apple iTunes-on, vagy például a Google Podcasts segítségével.

Testvéroldalunk, a Vipcast podcast 2009 óta, immáron 14 éve kínál podcast tartalmakat.

Érdemes feliratkozni a Media1 RSS-feedjére, hogy ne maradjon le a következő adásokról!

A Media1 podcast-és rádióműsorával az alábbi rádiókban is találkozhat:

  • Spirit FM (Budapest FM 92,9 MHz)
  • Budaörs Rádió (Budapest FM 104,8 MHz)
  • Balaton Rádió (Siófok FM 88,7 MHz)
  • Érd FM (Érd FM 101,3 MHz)
  • Alpha Rádió (Székesfehérvár FM 88,9 MHz)
  • Maxi Rádió (Gyöngyös FM 92,4 MHz)
  • Mega Rádió (Békéscsaba FM 98,4 MHz, Orosháza FM 90,2 MHz, Gyula FM 90,5 MHz)
  • Csaba Rádió (Békéscsaba FM 88,9 MHz)
  • Radio-B (online rádió)
  • Hobby Rádió (online rádió és egyes kábelszolgáltatók set-top-boxain)
  • Radio N Café (online)
  • Pannónia Rádió (online)
  • Menő Rádió (online)
  • Mex Rádió (online)

Mélyinterjú a ChatGPT-vel: vendégünk volt a mesterséges intelligencia, akivel a médiaszabadságról is beszélgettünk (Media1 Podcast)

Reklámozók és médiatulajdonosok, figyelem! Megújult a Magyar Reklámetikai Kódex

Elvitte a rekordmagas infláció a magyar reklámpiac tavalyi teljes növekedését, sőt jelentős csökkenés következett be reálértéken

További hírek érhetők el a Media1-en. Megtalál minket Facebookon is és kérheti híreinket már Telegramon is push üzenetben. RSS csatornánkat ITT találja.

Borító: Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöke. Fotó: MRSZ.hu / Media1-archívum

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások